  • Data: 2005-09-21 08:21:09
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "witek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesto policja dzwoni bo tak jest:
    > - szybciej,
    > - latwiej.
    >
    > Niepotrzebnie sie rzucales.

    Heh - kto się rzucał? Skąd mógł wiedzieć, że mu kolega numeru nie
    wykręca? Takie rzeczy to nie na telefon - no chyba, że pan policjant by się
    pofatygował do niego, a nie ściągał telefonicznie na komisariat. Ja znam,
    ale raczej trochę inną drogę. Dostaję wezwanie na konkretny dzień i godzinę,
    ale dzwonię i umawiam się wtedy w dogodniejszym dla mnie terminie - to jest
    ok :-)

    pozdrawiam,
    witek.