  • Data: 2005-09-19 17:06:30
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl> napisał w wiadomości

    > nie mam nawet możliwości zweryfikowania tego tym bardziej ze firma była z
    > innego miasta a kojarzę te faktury bo siedziałem po godzinach i je
    > wprowadzałem... Piotr
    > PS Powiedzieć wszystkie szczegóły które pamiętam i kto mi je dal? czy
    udawać
    > oderwanego od rzeczywistości?

    Na fakturze sa twoje podpisy kazdy grafolog to potwierdzi , ja osobiscie
    poszedlbym na prawde . W tym co opisales nie ma zadnej twojej winy . A ta
    faktura mogla w jakis sposob legalizowac towar z przemytu lub z jakiegos
    "wyludzenia" lub z jeszcze innego zrodla .
    Stanowila podstawe do zwiekszenia kosztow uzyskania przychodu. Jezeli byla
    to FV od firmy krzak ( co stanowi przestepstwo karno skarbowe ) ale moim
    zdaniem nie jestes strona w tej sprawie .
    Idz na ta policje i rozmawiaj jak czlowiek z tym policjantem .

    Tak na marginesie , zwroc uwage policjantowi czy na tej fakturze nie bylo
    napisane ze jest platna przelewem . Jezeli bylo napisane ze jest platna
    przelewem i jezeli to gruba sprawa niech sprawdza czy poszedl przelew .
    Jezeli nie poszedl przelew moze to oznaczac ze wlasciciel wiedzial ze to
    firma krzak ( i calkiem mozliwe ze sam sobie wydrukowal ta fakture )
    Jezeli byla gotowka , to niech sprawdza wszystkie faktury z tej firmy i
    zobacza czy nie zostala ustawa chyba o rachunkowosci ( gdzie byly okreslane
    progi wartosci faktur ktore mogly byc oplacane w formie gotowki z reki do
    reki ...... )

    ps.pracowalem 9 lat w podatkach widzialem juz takie rzeczy ze szkoda mowic ,
    ale jeszcze nie slyszalem zeby wzywano pracownika ktorego podpis widnieje na
    FV jako osoby odbierajacej .
    Dziwne to jest musze przyznac , chyba ze kreca bata na twojego szefa .... Bo
    mial pelna swiadomosc tego co robi a teraz chce sie wykpic tylko korektami i
    kwota plus odsetki ( bez odpowiedzialnosci karnej ....)

    J.