  • 1. Data: 2003-05-26 12:19:02
    Temat: dziura w jezdni
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Witam
    Jakiś czas temu było o dziurze w jezdni i odszkodowaniu za uszkodzenie
    samochodu. Mi się to właśnie przytrafiło - wyrwa około metra długa i przy
    60km/h i 4 osobach na pokładzie wgięte 2 felgi...
    Mam protokół policyjny, bo wezwałem ich na miejsce, panowie grzecznie
    spisali, dali nawet adres do Zarządcy Drogi (!)

    Jak powinno wyglądać pismo o zwrot kosztów? Ma ktoś może wzór

    --
    TomekS

  • 2. Data: 2003-05-26 22:11:22
    Temat: Re: dziura w jezdni
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "TomekS" <t...@d...com.pl> wrote in message
> [...]
    > spisali, dali nawet adres do Zarządcy Drogi (!)
    >
    > Jak powinno wyglądać pismo o zwrot kosztów? Ma ktoś może wzór

    Pytaj u źródeł, czyli w Zarządzie Dróg. Nie jesteś pierwszy, więc pewnie już
    dawno mają gotowe druczki.

  • 3. Data: 2003-05-27 12:56:51
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "TomekS" <t...@d...com.pl> wrote in message

    > Pytaj u źródeł, czyli w Zarządzie Dróg. Nie jesteś pierwszy, więc pewnie
    już
    > dawno mają gotowe druczki.

    Sęk w tym, że to dość daleko i nie chce mi się jechać...
    TomekS

  • 4. Data: 2003-05-27 18:01:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Odwiedź najbliższy Tobie. nie sądzę, by w tym przedmiocie panowały
    rozbieżności prawne w zależności od położenia geograficznego. Druczki Ci
    dadzą, a prześlesz je do właściwego Zarządu pocztą.