  • 1. Data: 2003-05-26 12:13:37
    Temat: Opłata parkingowa
    Od: "Superbeer" <s...@t...pl>

    Witam.

    Płacić mandaty za parkowanie czy nie?
    Pytanie co najmniej jak z Hamleta - ale chyba warto podokuczać trochę
    bezdusznym przepisom zwłaszcza, że czasami człowiek dostanie dodatkowy
    mandacić zupełnie z kosmosu.
    Tak jak ja, nagle otrzymuję list z miejskiego zarządu dróg, że mam do
    zapłacenia mandat za parkowanie bez karnetu. I wszystko byłoby OK gdyby nie
    to, że w tym dniu ja a zwłaszcza mój samochód byliśmy w zupełnie innym
    mieście.

    Dodam, że ale informacja przyszła listem poleconym który (pewnie
    niepotrzebnie)odebrałem.

    Jak to załatwić - bardzo proszę o pomoc.

    Superbeer

  • 2. Data: 2003-05-26 15:02:50
    Temat: Re: Opłata parkingowa
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Superbeer" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dodam, że ale informacja przyszła listem poleconym który (pewnie
    > niepotrzebnie)odebrałem.
    >
    > Jak to załatwić - bardzo proszę o pomoc.

    powiem tak, predzej czy pozniej zapewne i tak bedziesz musial zaplacic, w
    wawie sraz miejska po pol roku kieruje spraw do skarbowki a oni sciagna to z
    ciebie nie wnikajac w szczegoly

    takze jak najszybciej idz to wyjasnic u nich, najlepiej jak mialbys jakis
    dowod na to ze nie bylo cie w miesci wtedy

  • 3. Data: 2003-05-26 16:25:50
    Od: "Superbeer" <s...@t...pl>

    A czy ktoś wie jak to załatwić w Kielcach.
    Niestety, ale nie mam żadnego dokumentu poświadczającego moją bytność w
    innym mieście.

    Superbeer