    From: "Idiom" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecko na paszport czy dowod
    Date: 21 Aug 2007 19:12:26 +0200

    > Cóż ci więc stoi na przeszkodzie? Weź ręcznik, zawiąż porządny supeł i
    > uwielbiaj to, co wolisz.

    Wolę jak człowiek który się poddaje rzuca ręcznik. Na deski ringu.

    To wtedy jest bardziej czytelne i nie trzeba się domyślać, że chciał
    powiedzieć "zabrakło mi argumentów, więc zanim się kompletnie zbłaźnię,
    dopierdzielę się dla odmiany do twojej płci"

    Ale i tak Cię uwielbiam ;)

    > Czy ty pomogłaś?

    Nie, dlatego do tej kobiety się nie odzywałam. Brak mi było wiedzy
    merytorycznej, więc powstrzymałam się od głosu. Jaja robię sobie tylko z
    Ciebie :)

    > Czyżbyś uważała się za ideał, prześmieszna kobiecino?

    Nie, a sugerowałam to gdzieś? :D Wręcz przeciwnie - powiedziałam, że mam
    prawo robić błędy :D
    Sądzisz, że jesteś w stanie mnie obrazić ?
    Znowu próbujesz się dowartościować. Wydaje Ci się, że komukolwiek jesteś w
    stanie dokopać i zacierasz łapki przed monitorem, ze złudnym przekonaniem,
    że Twoje słowa robią jakiekolwiek wrażenie. Oj, joj, jak mi przykro, że
    Jotte powiedział o mnie "prześmieszna kobiecino" ! :D Przykładaj, proszę,
    racjonalną miarkę do swoich działań :D

    > Może powinnaś się z tym przespać i przemyśleć jutro.
    > O wynikach nie musisz pisać - wisi mi kalafiorem co sądzisz na dowolny
    > temat.

    Wow! Jakiś Ty oryginalny! Wisi Ci co ktoś z netu sądzi o czymkolwiek ? :D

    Naprawdę sądzisz, że ludzie w necie (poza Tobą) przywiązuje wagę do cudzych
    osądów? Dlatego własnie nie należy się kompromitować bzdurnymi osądami
    (takimi jak Twój pod adresem inicjatorki wątku), bo takie osądy nie są
    niczym innym, jak wyłacznie świadectwem wystawianym samemu sobie.

    I tyle tytułem lekcji ;)

    Tylko jak będziesz mi odpisywał to nie zagotuj się i nie zapluj monitora
    ;) - pamiętaj, że należy mieć dystans do samego siebie i otaczającego nas
    świata ;)

    Monika (ubawiona coraz bardziej)