  • 1. Data: 2007-08-19 19:29:26
    Temat: dziecko na paszport czy dowod
    Od: "gosia" <s...@p...onet.pl>

    witam mam pytanie czy dziecko 8 lat /corka/ moze z matka jechac do Anglii na
    dowod osobisty czy tylko paszport mam problem z wydaniem paszportu dziecku
    maz jest od 3 lat w USA a ja zostalam z dzieckiem i chce wyjechac jak to
    zrobic????????

  • 2. Data: 2007-08-19 19:32:29
    Temat: Re: dziecko na paszport czy dowod
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "gosia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecku
    > maz jest od 3 lat w USA a ja zostalam z dzieckiem i chce wyjechac jak to

    Bez męża nie wyjedziesz :(

    Pozdro

    zenek

  • 3. Data: 2007-08-19 19:32:43
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Duzo wypilas zanim napisalas ten post?

  • 4. Data: 2007-08-19 19:51:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46c89adb$1@news.home.net.pl MT <s...@d...null> pisze:

    > Duzo wypilas zanim napisalas ten post?
    Nie jestem pewien, czy to alkohol.
    Tak czy inaczej mężowi się nie dziwię. ;)

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-08-19 20:07:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > maz jest od 3 lat w USA a ja zostalam z dzieckiem i chce wyjechac jak to
    > zrobic????????

    Znajdz kropke i przecinek na klawiaturze ... Shift jest najczesciej po
    przeciwnej stronie.

    No i rozwiedź się z nim w koncu. Od tego trzeba zacząć normalne życie.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 6. Data: 2007-08-19 23:32:44
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    > Tak czy inaczej mężowi się nie dziwię. ;)

    Chłopie, nie sądzisz, że za mało wiesz o sprawie żeby wypluwać z siebie
    takie radosne konkluzje?
    K.

  • 7. Data: 2007-08-20 02:18:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "gosia" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dziecku
    > maz jest od 3 lat w USA a ja zostalam z dzieckiem i chce wyjechac jak to

    na swój dowód lub na swój paszport jak najbardziej tak.
    Na cudzy dowód nie, na cudzy paszport tak o ile ma to dziecko wpisane do
    paszportu.

    A mąż to przepraszam pojechał i się na was wypiął czy jest jakiś kontakt z
    nim.
    Jak jest jakiś kontakt, to on w konsulacie polskim może podpisać zgodę na
    wydanie paszportu i z takim papierkiem możesz dziecku wyrobić paszport.

  • 8. Data: 2007-08-20 04:14:09
    Od: "mąż ma nową" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wydanie paszportu i z takim papierkiem możesz dziecku wyrobić paszport.
    >
    > Nie chciałam pisać o mężu nic złego , ale prawda jest taka , że będąc
    tam /usa/założył nową rodzinę/na kocią łape/i wiadomo co dalej...
    Prosiłam wiele razy o jego zgodę na wydanie paszportu dziecku , ale nie ma mowy
    estem w kropce bez dziecka nie ruszę się a wiadomo żyć trzeba nie wiem co mam
    robić chciałabym wyjechać do pracy /z dzieckiem/chyba raczej na stałe ale...
    Proszę o rade

  • 9. Data: 2007-08-20 06:46:00
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "mąż ma nową" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma mowy estem w kropce bez dziecka nie ruszę się a wiadomo żyć trzeba
    > nie wiem co mam robić chciałabym wyjechać do pracy /z dzieckiem/chyba

    Rozwiedź się

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2007-08-20 11:32:30
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chłopie, nie sądzisz, że za mało wiesz o sprawie żeby wypluwać z siebie
    > takie radosne konkluzje?
    > K.

    no wlasnie... babo - nie sądzisz, że za mało wiesz o sprawie żeby wypluwać z
    siebie takie radosne konkluzje?

    Pomysl- sama wiesz malo, ale strofujesz innych.