  • Data: 2007-08-21 16:30:17
    Temat: Re: dziecko na paszport czy dowod
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:701e.000000cc.46cb0f50@newsgate.onet.pl Idiom
    <i...@v...pl> pisze:

    > Uwielbiam takie zakończenie dyskusji, choć wolałabym ręcznik ;)
    Cóż ci więc stoi na przeszkodzie? Weź ręcznik, zawiąż porządny supeł i
    uwielbiaj to, co wolisz.

    > Tak, chodzi mi o coś - o to, że jesteś żenującym gościem, który nie
    > potrafi pomóc człowiekowi, który pyta, za to dopierdziela się do mało
    > istotnej kwestii,
    Czy ty pomogłaś?

    > choć sam nie jest idealny.
    Czyżbyś uważała się za ideał, prześmieszna kobiecino?

    > Ciekawe czy dowartościowujesz się w ten sposób czy napisałeś tamten post
    > tylko z typowego dla moich rodaków chlapania jadem na prawo i lewo?
    Może powinnaś się z tym przespać i przemyśleć jutro.
    O wynikach nie musisz pisać - wisi mi kalafiorem co sądzisz na dowolny
    temat.

    --
    Jotte