    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecko na paszport czy dowod
    Date: Mon, 20 Aug 2007 23:27:20 +0200

    news:facs0j$odr$1@news.dialog.net.pl...
    > To niech nie używa, zanim się nie nauczy.

    Potrzebowała pomocy, spodziewała się porady prawnej, a nie - interpunkcyjnej
    połączonej z poradą psychologiczną. Zaczynasz mi przypominać pewną lekarkę w
    rejonowej przychodni, która wyrzucała z gabinetu, gdy pacjent przychodził z
    gumą do żucia.

    > Fakt. Nie ma zakazu bycia tumanem.

    Czyżby nieperfekcyjne posługiwanie się językiem ojczystym klasyfikowało od
    razu człowieka jako "tumana"? Zanim odpowiesz, pomyśl, że i Tobie do
    perfekcji daleko :D Witaj w gronie tumanów :D

    > Kto tak powiedział? Z literaturą tzw. "piękną" widzę waćpani nie bardzo po
    > drodze...

    A co to literatura "piękna" ? Masłowska i jej "Wojna" ? Bo chyba nie
    chodziło Ci o "literaturę piękną"? :D

    > Dowodzik poproszę.

    Mój ?
    A, dowód, że powinien być tam przecinek ? Wiesz, ja jestem, ze starej
    szkoły - mnie uczono, że zdania wtrącone oddziela się przecinkami.

    > To tylko twoja opinia - bez przesady z przejmowaniem się.

    Uf, całe szczęście, bo już się bałam, że się powiesisz :D

    > A co cię to obchodzi? Masz chłopa, czy na razie o nim marzysz?

    Pytam przez analogię.
    Jeżeli uważasz, że brak przecinków jest powodem ucieczki partnerów, to
    musisz z jakiegoś źródła czerpać takie opinie. A wiadomo, że najchętniej
    czerpie się z własnych doświadczeń. A ponieważ i u Ciebie brakuje
    przecinków.... To Ci powiedziała odchodząc ? Że rzuca Cię, bo nie stawiasz
    przecinków ? Kłamała, suka! ;)

    > Nie wierzę. Jak nie była młotem przedtem, to nie stała się nim z powodu,
    > że facet posłał ją na aut.

    Niewielka znajomość życia połączona z brakiem wiedzy na temat psychologii
    człowieka.
    Myślę, że bez problemu kobieta, pozostawiona przez męża z dzieckiem, w złej
    kondycji fizycznej i w wynikajacym z tego stresie, z nieuregulowaną sytuacją
    prawną, może stracić głowę do przecinków (i do wielu innych rzeczy) - ale
    fakt, nie jestem specjalistką np. od depresji, mogę się mylić.

    > Policz swoje błędy. Jest ich więcej niż moich.

    Ale w czym problem? W normalnych warunkach (kiedy nie widzę, że ktoś się
    czepia, a sam jest niewiele lepszy) nikomu nie wytykam błędów, zatem mam
    prawo je popełniać :D

    Chcąc innym zwracać uwagę należałoby być kryształowym.

    Monika :)