    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialka, dojazd, skarpa, linia telefoniczna, pytanie
    Date: Fri, 23 Apr 2004 13:33:05 +0200

    Andrzej wrote:

    > możesz podać konkretny paragraf? W moim poście przedstawilem inne
    > odpowiedzi zawodowego.

    W ustawie "prawo budowlane" jest napisane co to sa roboty bydowlane i obiekt
    budowlany.
    Droga jest wg tej ustawy obiektem budowlanym i jej emont nie wymaga
    pozwolenia, ale wymaga zgloszenia.

    Inna kwestia czy Pan remontowal DROGE, czy zniwelowal dzialke...

    Bo dzilaka obiektem budowlanym nie jest, a prawo budowlane dotyczy
    jedyie obiektow budowlanych.

    Natoniast linia telefoniczna JEST obiektem budowlanym
    i TSA powinna miec dokumentacje pozwolenia na budowe,
    projekt, a w raze remontu po tej samen trasie
    zgloszenie robot budowlanych..

    Nie wiem czy inne przepisy nie ograniczaja zmiany niwelacji dzialki.

    Pozdrowienia

    Boguslaw