  • Data: 2004-04-28 17:07:19
    Temat: Re: dzialka, dojazd, skarpa, linia telefoniczna, pytanie
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z życia:

    dlaczego tak dlugo się ukrywales z przykladem z zycia wziętym ? :)

    > na głowie i wymyślił alternatywną trasę dla kabla. TPSA była w stanie wydać
    > 10x większe środki na położenie kabla inną trasą niż zapłacić rolnikowi
    > słusznie należące sie pieniądze.

    na tych pieniądzach to mi tak bardzo nie zależy, najważniejsze to czas zakopania tego
    kabla, bez
    wgledu czy na mojej dzialce czy obok, a w sumie mieliby do granicy niedaleko.

    > Stwierdziłem, że nie da się nie przejśc z kablem przez to pole rolnika.
    > Jeszcze tego samego dnia przyjechała pani z finansówki z pieniędzmi dla

    sugerujesz, żebym wywiesil kartkę na drzwiach w knajpie: "gruby miedziany kabel oddam
    w dobre ręce"
    ?

    pozdr.
    Andrzej