  • 1. Data: 2005-01-15 15:30:20
    Temat: działalnosc gospodarcza
    Od: "Łukasz" <a...@a...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Gdy prowadzilem działalnosc przez pół roku i chce ja zawiesic, to cos musze
    zrobic z wyprodukowanymi rzeczami i urzadzeniami?
    Czy urzad skarbowy bedzie wymagal odsprzedania ich przed zawieszeniem
    działalnosci?

    Urzadzenia - to chodzi mi o komputery, wiertarki itp. zakupione na firme,
    produkty ktore sie nie sprzedały.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-15 16:04:21
    Temat: Re: działalnosc gospodarcza
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Gdy prowadzilem działalnosc przez pół roku i chce ja zawiesic,

    Re : Nie ma instytucji "zawieszenia" DG.

  • 3. Data: 2005-01-15 17:07:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał:

    >Re : Nie ma instytucji "zawieszenia" DG.
    Ależ dla US jest (przynajmniej była do niedawna).

    Artur Golański

  • 4. Data: 2005-01-15 20:36:24
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał
    > Ależ dla US jest (przynajmniej była do niedawna).
    > Artur Golański

    Re : A podstawę prawną to można prosić (z wyłączeniem "przerwy" dla osób
    opodatkowanych w formie karty podatkowej) ?
    Poza tym polecam : http://www.twoja-firma.pl/forum/read.php?6,1102
    AR

  • 5. Data: 2005-01-16 10:32:43
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał:

    >Re : A podstawę prawną to można prosić
    W oparciu o druk NIP-1 (wzór Min.Fin. 2814/1A) dotyczący zgłoszenia
    identyfikacyjnego/aktualizacyjnego w poz. C.1.2 podaje się datę
    zawieszenia dz.g. a w poz. 3 datę wznowienia.
    Czy od 2005 cos uległo zmianie, o której nie wiem ?

    Artur Golański

  • 6. Data: 2005-01-16 14:01:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał:

    >Poza tym polecam : http://www.twoja-firma.pl/forum/read.php?6,1102
    Tylko tam są głównie opinie dyskutantów, a większość dotyczy
    zawieszenie dla ZUS (tam nie ma takiej formy). W US dz.g. zawiesić
    można co nie oznacza, ze nie należy opłacać składek ZUS.

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-01-16 16:13:39
    Temat: Odp: działalnosc gospodarcza
    Od: "Łukasz" <a...@a...pl>

    Przepraszam, ale co Panowie z moim pytnaniem:

  • 8. Data: 2005-01-16 20:05:09
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Przepraszam, ale co Panowie z moim pytnaniem:

    Nic nie musisz (jedynie uwzgledniac w odpowiednich remanentach, gdyby
    zawieszenie trwalo dluzej).

    Nie bedzie wymagal.

    marekz

  • 9. Data: 2005-01-17 08:50:16
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Łukasz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie musisz (jedynie uwzgledniac w odpowiednich remanentach, gdyby
    > zawieszenie trwalo dluzej).

    > Nie bedzie wymagal.

    Ale za to bedzie wymagal podatku od "remanentu likwidacyjnego"

    Boguslaw