  • 31. Data: 2002-04-19 18:48:15
    Temat: Brak odwagi?
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9p2qr$d06$1@news.tpi.pl...
    > No i co ja mam z Tobą zrobić?
    > Masz żonę, która nie umie jeździć (o czym opowiadasz obficie i z wyraźną
    > przyjemnością) - trudno, sam wybrałeś.
    > Obsesyjnie nienawidzisz przydrożnych drzew - zbierz podpisy podobnie
    > "myślących" (będzie ciężko, bo to musi być min. 100 000), wystąpcie z
    > inicjatywą ustawodawczą do Sejmu i jak przejdzie, to potem już tylko
    rozdać
    > bezrobotnym piły łańcuchowe i po Twoim problemie.
    >
    > Eeeeeee, dajmy już temu spokój.
    > EOT

    Szkoda, że brakło Ci odwagi na szczegółowe odpowiedzi. W zamian za to
    oczywiście pokazujesz, że jesteś najmądrzejszy i masz prawo do wyciągania
    super-inteligentnych wniosków i obśmiewania durnych poglądów. Musiałbym tu
    znowu zacząć od początku - oczywiście, moja żona nie umie jeździć,
    oczywiście, ja nienawidzę drzew - ale mi się nie chce.
    A mówiąc poważnie, moja żona co najwyżej słabo jeździła, dziś robi to
    znacznie lepiej. (Ty na pewno od razu po otrzymaniu prawa jazdy przeczytałeś
    książkę Zasady i zostałeś kierowcą rajdowym. Co za talent!) Z faktu, że
    zjechała z drogi przed nadjeżdżającym po jej pasie pojazdem, można jedynie
    wysnuć wniosek, że ma dobry refleks i że uratowała mi życie (brak drzew też
    miał tu duże znaczenie). Ale Ty wysnuwasz tu inne wnioski. I oczywiście masz
    rację. Twoje poglądy są jedynie słuszne.
    A może by tak sadzić drzewa na jezdni? Wszyscy by jeździli wolniej, omijali
    drzewa i byłoby b. fajnie.
    Pozdr

  • 32. Data: 2002-04-19 18:53:13
    Temat: Re: O kurcze, ale sprowokowalem litanie!
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Luk" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > To może wyburzyć wszystkie wieżowce i góry zrównać z ziemią, bo są
    > niebezpieczne dla samolotów.
    > Patrz NY 11.09.2001 oraz wczoraj Mediolan?
    >
    > P.S.
    > Proponuję również wybić wszystkie zwierzęta,

    Ach, co za dowcip?
    A jak myślisz, po co stawia się siatki zabezpieczające wzdłuż autostrad?

  • 33. Data: 2002-04-19 18:56:31
    Temat: Re: Gdzie się odwołać?
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik JarekT zaproponawałby Ci zebranie 100 tys. podpisów i wystąpienie
    z inicjatywą ustawodawczą w celu likwidacji wszystkich drzew w naszym kraju,
    ponieważ "obsesyjnie nienawidzisz drzew". Nie martw się, podobno ja też
    należę do tego grona.
    Pozdr

  • 34. Data: 2002-04-19 19:20:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, Luk wrote:
    [...]
    >+ A najlepiej zlikwidować wszystkie zakręty

    Nie trzeba.

    >+ i zablokować kierownice

    Nie trzeba.

    >+ żeby samochody mogły jeŸdzić tylko na wprost.

    Taki wynalazek istnieje (już) wieki i nazywa się "kolej".
    A "kierownica" służy tam do regulacji szybkości, więc nie należy
    jej blokować.

    >+ ;-)

    -:) - nic nowego pod słońcem ! (a myślałby kto...)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 35. Data: 2002-04-19 20:13:07
    Temat: Re: Brak odwagi?
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    >Szkoda, że brakło Ci odwagi na szczegółowe odpowiedzi

    No dobra sprowokowałeś mnie, odpowiem.
    Wolisz na grupie, czy na priva (bo nie wiem, czy ta wymiana zdań kogokolwiek
    jeszcze interesuje)?
    BTW - faktycznie, trafiłeś blisko - w czasach szkolnych i studenckich byłem
    kierowcą rajdowym w crossie a potem w rajdach motocyklowych.
    Pzdr
    Jarek GG 3177036

  • 36. Data: 2002-04-20 13:50:57
    Temat: Re: drzewa smierci
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "urtica" <u...@p...onet.pl> skribis:

    >Mam jedno pytanie: Może ktoś wie po co rosną drzewa przy drogach w całej
    >Polsce?

    zeby w zimie bylo wiadomo gdzie jest droga.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 37. Data: 2002-04-20 16:39:47
    Temat: Re: Ach, jakis Ty madry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "MR" <m...@p...gazeta.pl> skribis:

    > Oczywiście moja żona kłamie! Oczywiście
    >można zahamować przy prędkości 30 km/h na trzy razy! Oczywiście nie można
    >wpaść w poślizg przy tej prędkości!

    Oczywiscie nie dopuszczasz nawet mysli by moglo tak byc.

    >4. Jeśli chodzi o prędkość w czasie kolizji z drzewem, to gdyby była
    >większa, to na pewno otworzyłaby się poduszka powietrzna i uszkodzenie
    >samochodu powinno być dużo większe.

    To ze podczas spotkania z drzewem bylo 20km/h nie oznacza ze podczas
    rozpoczecia hamowania nie moglo byc np. 50.

    > jazdy. Sam jechałem po nią po 30 minutach samochodem na zimowych oponach i
    > ślizgałem się kilka razy, ale potrafiłem z tego wyjść, bo mam znacznie
    > większe doświadczenie.

    > Nie będę już musiał jeździć slalomem między
    >idącymi do szkoły pierwszakami. To cud, że dotychczas nie zginął żaden z
    >nich.

    To0 nie cud, to twoje wysokie doswiadcznie i umiejetnosci.

    Pozdrawiam, Leh

  • 38. Data: 2002-04-20 17:28:33
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

> [...]
    > w pewnym sensie bez sensu, w pewnym sensie prawdziwe i falszywe zarazem,
    > w pewnym sensie zas prawdziwe, falszywe i bez sensu zarazem

    A świstak siedzi i zawija w te sreberka....

    Tomek

  • 39. Data: 2002-04-21 18:49:12
    Temat: Dezercja.
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    byłem
    > kierowcą rajdowym w crossie a potem w rajdach motocyklowych.

    Brak odpowiedzi traktuję na równi z brakiem argumentów i przyznaniem, że
    drzewa rosnące przy samej jezdni czynią drogę bardziej niebezpieczną. Dalsze
    konkluzje są już oczywiste. Jeśli myślisz inaczej, to napisz krótkie: nie.
    Możesz również zebrać 100 tys. podpisów i zaproponować sadzenie drzew na
    pasie awaryjnym na autostradach. Przecież nie będą przeszkadzały w ruchu, no
    i trochę cienia też będzie (przepraszam, że stosuję Twoje metody, ale może w
    ten sposób cokolwiek zrozumiesz).
    Jeśli chodzi o rajdy motocyklowe, to czy z tego wynika, że jeśli jestem
    dobrym kierowcą kat. B i zrobię kurs na A, po czym przeczytam książkę pana
    X., to będę od razu świetnym motocyklistą?

    Pozdr

  • 40. Data: 2002-04-21 18:56:09
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > "MR" <m...@p...gazeta.pl> skribis:

    > To ze podczas spotkania z drzewem bylo 20km/h nie oznacza ze podczas
    > rozpoczecia hamowania nie moglo byc np. 50.

    Tak. było 50km/h i ślizgając się na lodzie samochód z wytracił 30 km/h na 30
    m. W takich warunkach mój drogi wytracenie prędkości jest minimalne. Jak nie
    wierzysz, to idź na lodowisko w butach z gumową podeszwą.

    Dowcip przedniej miary.

    Pozdr