  • 1. Data: 2002-04-05 10:39:28
    Temat: Klopot z deweloperem - prosba o pomoc
    Od: "michal" <f...@p...wp.pl>

    Mam problem. Moj drugi deweloper (pierwszy zbankrutowal) konczy wlasnie
    inwestycje i przyslal mi rachunek za przylaczenie do sieci energetycznej (w
    umowie mam zapisane, ze mam podpisac umowy na dostarczanie [a nie
    przylaczanie] mediow). Stad moje pytania:
    1. Czy deweloper ma bezwzgledny obowiazek oplacenia przylaczenia do sieci
    energetycznej?
    2. Czy brak takiego podlaczenia moze stanowic podstawe do odmowy odebrania
    mieszkania?

    Bede wdzieczny za rzeczowe odpowiedzi na priva f...@p...wp.pl

    Michal

  • 2. Data: 2002-04-05 15:36:03
    Temat: Re: Klopot z deweloperem - prosba o pomoc
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik "michal" <f...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sieci
    > energetycznej?
    > 2. Czy brak takiego podlaczenia moze stanowic podstawe do odmowy

    To zalezy od ksztaltu calej umowy.
    1. Jezeli mial to byc dom/mieszkanie pod klucz to developer placi (za
    Twoje wplaty)
    2. Moze a nawet powinno.

    --
    Piotr Skaba