  • Data: 2002-04-07 21:01:50
    Temat: Re: drzewa śmierci
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to juz, kurde, przegiecie.
    Drzewa rosna, zeby bylo ladnie, milo, ekologicznie, sympatycznie itd., itp.
    A ty piszesz po co? - zeby bylo debilnie?
    Jak dla kogos utrzymanie sie na czarnym (nawet pokrytym bialym) jest za
    trudne to niech na droge nie wyjezdza, bo jest na niej (dla siebie, swoich
    pasazerow i innych jadacych) zagrozeniem wiekszym, niz drzewa, ktore rosna
    jednak poza droga.
    Poniewaz na tej grupie jest wiele osob mniej lub bardziej obeznanych z
    prawem, bardzo prosze o wyjasnienie mnie i autorowi tego kretynskiego postu,
    czy istnieje przepis prawny (o ile wiem, to na szczescie jeszcze nie)
    zobowiazujacy obywatela do posiadania samochodu, motocykla, roweru lub
    innego srodka komunikacji indywidualnej i - co wiecej - poruszania sie nim
    po drogach o poboczach upstrzonych drzewami.
    I czy bedzie uchwalona w przewidywalnym czasie (oby) uchwala o obowiazku
    posiadania i uzywania mozgu, zaopatrzona w odpowiednie restrykcje a
    najlepiej sankcje.
    Sorry za zjadliwosc i zlosliwosc, ale jak czytam takie idiotyzmy (sciagniete
    przez modem), to mnie telepie...

    Jarek GG 3177036