  • Data: 2002-04-15 09:42:51
    Temat: Re: NAJPIERW RËW, POTEM DRZEWA.
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekT wrote:

    > 1.Czy byles przy zdarzeniu z rozp.....em twojego Seicento - tzn. czy wiesz
    > na pewno, ze bylo 30km/h - bo ja powiedzialbym, ze zonka kochana klamie.

    Jechalem kiedys ok. 10km/h. zakret. skrecilem. tyle ze na drodze
    byl snieg, a na sniegu (ubitym) cienka warstewka lodu. Ja po hamulcach,
    samochod jedzie ........... bokiem. szok :) staruszka spacerkiem
    by mnie dogonila (na czystym chodniku), a ja sunalem i nie zanosilo sie
    abym zwalnial. i co ty na to?

    btw. nic mi sie nie stalo, samochodowi tez. ewentualni piesi
    z pewnoscia by uciekli :)
    co zrobilem? kierownica w druga strone, GAZU i po problemie.

    a propo seicento, latwo sie gniecie takie delikatne puszki :)

    --