  • Data: 2002-04-19 18:48:15
    Temat: Brak odwagi?
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9p2qr$d06$1@news.tpi.pl...
    > No i co ja mam z Tobą zrobić?
    > Masz żonę, która nie umie jeździć (o czym opowiadasz obficie i z wyraźną
    > przyjemnością) - trudno, sam wybrałeś.
    > Obsesyjnie nienawidzisz przydrożnych drzew - zbierz podpisy podobnie
    > "myślących" (będzie ciężko, bo to musi być min. 100 000), wystąpcie z
    > inicjatywą ustawodawczą do Sejmu i jak przejdzie, to potem już tylko
    rozdać
    > bezrobotnym piły łańcuchowe i po Twoim problemie.
    >
    > Eeeeeee, dajmy już temu spokój.
    > EOT

    Szkoda, że brakło Ci odwagi na szczegółowe odpowiedzi. W zamian za to
    oczywiście pokazujesz, że jesteś najmądrzejszy i masz prawo do wyciągania
    super-inteligentnych wniosków i obśmiewania durnych poglądów. Musiałbym tu
    znowu zacząć od początku - oczywiście, moja żona nie umie jeździć,
    oczywiście, ja nienawidzę drzew - ale mi się nie chce.
    A mówiąc poważnie, moja żona co najwyżej słabo jeździła, dziś robi to
    znacznie lepiej. (Ty na pewno od razu po otrzymaniu prawa jazdy przeczytałeś
    książkę Zasady i zostałeś kierowcą rajdowym. Co za talent!) Z faktu, że
    zjechała z drogi przed nadjeżdżającym po jej pasie pojazdem, można jedynie
    wysnuć wniosek, że ma dobry refleks i że uratowała mi życie (brak drzew też
    miał tu duże znaczenie). Ale Ty wysnuwasz tu inne wnioski. I oczywiście masz
    rację. Twoje poglądy są jedynie słuszne.
    A może by tak sadzić drzewa na jezdni? Wszyscy by jeździli wolniej, omijali
    drzewa i byłoby b. fajnie.
    Pozdr