  • Data: 2002-04-19 13:28:37
    Temat: Gdzie się odwołać?
    Od: d...@p...fm (DonDragon) szukaj wiadomości tego autora

    Przy parkingu osiedlowym rosną stare drzewa z których co jakiś czas spadają
    uschnięte konary. Niekiedy mają po 4m długości. Zniszczyły mi dwa kolejne
    auta. Mam zdjęcia z kilku takich zdarzeń. Ma to charakter ciągły bez względu
    na porę roku czy też warunki atmosferyczne. Nieraz po lekkim deszczu
    spadają. Po tym jak wgniotły mi błotnik i maskę oraz stłukły szybę
    zadzwoniłem do straży aby spisała protokół - odesłano mnie do policji.
    Policja powiedziała, że to sprawa administracji. Napisałem pismo do
    administracji w lutym br. i dostałem kopię pisma w którym administracja
    zwraca się z prośbą o wydanie opinii dot. usunięcia drzew przy parkingu do
    Urzędu Gminy, do Wydziału Środowiska. Do dziś nie mam odpowiedzi. Ustawowy
    termin wynosi chyba 14 dni? Co robić dalej? Nie piszcie tylko, że mam
    parkować gdzie indziej!
    PZDR Daro

    "Zestawienie czasu informacji o dzialaniach wladz partii, organizacji
    zwiazkowych i spolecznych oraz politykow" jednoznacznie wskazuje, ze
    TVP jest telewizja dwoch partii... >>> http://link.interia.pl/f15a5