  • Data: 2002-04-11 20:48:14
    Temat: Re: NAJPIERW RÓW, POTEM DRZEWA.
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeciwnik drzew wrote:
    >Tak więc drzewa są OK, ale nie przy samym asfalcie.
    >NAJPIERW RÓW, POTEM DRZEWA
    Mam w zwiazku z twoim postem skromne sugestie (czesc na serio reszta dla
    jaj):
    1.Czy byles przy zdarzeniu z rozp.....em twojego Seicento - tzn. czy wiesz
    na pewno, ze bylo 30km/h - bo ja powiedzialbym, ze zonka kochana klamie.
    Przy tej predkosci ciezko nie zahamowac nawet na 3 razy i nie zapanowac nad
    wozem. Jesli to jednak prawda, to nie dawaj jej samochodu, bo moze komus
    zrobic krzywde, przeciez tam gdzie stalo drzewo mogl stac CZLOWIEK. Bedziesz
    wpolwinny moralnie ;)))
    2.Kop rowy - wszedzie - piasek, skala, ziemia - nie pekaj - kop. Wszedzie,
    gdzie moze dotrzec Twoja kochana zonka w swym rozpedzonym Seicento.
    3.Potraktuj 7000 zl jako oplate za kurs - wiedza kosztuje - tylko nie
    zmarnuj zdobytych wiadomosci.
    4.Nie wal takich durnych postow, bo mnie to prowokuje i sam wale durne posty
    (jak widzisz) ;)))
    --
    Jarek GG 3177036