  • 1. Data: 2003-05-22 07:48:33
    Temat: drogi wewnetrzne
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    przyjezdzam do dziewczyny ktora mieszka w wawie w strefie platnego
    parkowania, parkuje samochod jednak bezposrednio pod blokiem do ktorego
    podjezdza sie droga wewnetrzna jak wynika ze znaku, czyli nieobjeta platnym
    parkowaniem.

    problem jest taki:
    non stop mam awantury z mieszkancami i ludzmi ze spoldzielni ze parkuje na
    oplacanych prze nich miejscach, podawali mi nawet nazwiska faceta, ktoremu
    niby zajalem miejsce, chcialbym zaznaczyc ze wjazd pod ta posesje nie jest w
    zaden sposob ograniczony, tak samo miejsca nie sa w zaden sposob oznakowane,
    po prostu kto gdzie sie zatrzyma tam zostawia auto, problem polega na tym ze
    tych miejsc jest tam proporcjonalnie do liczby mieszkan o wiele za malo i
    przypuszczam ze stad reszta

    pytanie brzmi:
    1) czy jako nie-mieszkaniec nie mam prawa wjechac w droge wewnetrzna i
    zaparkowac pod tym blokiem?
    2) czy moga wezwac straz miejska ktora zalozy mi klamre (tak mnie starszyli
    ale na tym sie poki co skonczylo)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-22 08:01:24
    Temat: Re: drogi wewnetrzne
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > zaden sposob ograniczony, tak samo miejsca nie sa w zaden sposob oznakowane,
    [...]

    Jesli to jest teren prywatny, to wlasciciel ma prawo kazdego "obcego"
    "wywalic". Tylko kto tutaj jest wlascicielem ?

  • 3. Data: 2003-05-22 08:45:09
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "pj" <a...@i...pl> napisał:

    >w strefie platnego parkowania, [..] droga wewnetrzna
    >[..], czyli nieobjeta platnym parkowaniem.
    Byłbym ostrożny. Wjazd i wyjazd ze strefy jest oznakowany.
    Droga wewnętrzna to NIE jest 'koniec strefy' [znak D-45]

    >1) czy jako nie-mieszkaniec nie mam prawa wjechac w droge wewnetrzna i
    >zaparkowac pod tym blokiem?
    Z rozp. "droga wewnętrzna" oznacza początek ogólnodostępnej drogi
    niepublicznej; napis umieszczony na znaku wskazuje zarządcę tej drogi.
    Jeśli nie ma innych znaków ograniczających, to nie widzę
    przeciwskazan.

    >2) czy moga wezwac straz miejska ktora zalozy mi klamre (tak mnie starszyl
    Blokadę można założyć jedynie w miejscach, gdzie postój jest
    zabroniony, a tam NIE jest jak piszesz.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2003-05-22 09:06:57
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    Notabene: nie ma tam znaku oznaczajęcego zakaz wjazdu ponieważ tą samą drogą
    trzeba dojechać do biurowca znajdującego się naprzeciwko w/w bloku:

    mój wniosek jest taki: gdyby znak stał byłoby to bardzo nie na rękę
    właścicielowi biurowca więc pewnie dogadali się z zarządcą drogi, żeby go
    nie ustawiać

    w tej sytuacji mieszkańcy chyba są na straconej pozycji i po prostu próbują
    mnie zastraszyć, faktem jest że mimo licznych awantur i gróźb parkuję jak
    parkowałem i nigdy nie wezwano ani policji ani straży miejskiej.....

  • 5. Data: 2003-05-22 09:08:18
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > w tej sytuacji mieszkańcy chyba są na straconej pozycji i po prostu próbują
    > mnie zastraszyć, faktem jest że mimo licznych awantur i gróźb parkuję jak
    > parkowałem i nigdy nie wezwano ani policji ani straży miejskiej.....

    Nie zdziw się jedynie jak pewnego pięknego słonecznego dnia
    humor zepsują Ci śliczne rysy na metalicznym lakierze wykonane
    za pomocą długiego i zardzewiałego gwoździa.

    Ostrzegam, bo już lakiernika z tego powodu musiałem odwiedzać....

    K.

  • 6. Data: 2003-05-22 09:32:57
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    liczę sie z tym ale myslę że do tego sie nie posuną bo w końcu ja też
    dokładnie wiem które samochody są tych co najbardziej pyskują i chyba po
    tych akcjach nie mają żadnych złudzeń że się odwdzięczę z przyjemnością:))

  • 7. Data: 2003-05-22 09:38:08
    Od: Kuba <j...@y...com>

    pj wrote:
    > liczę sie z tym ale myslę że do tego sie nie posuną bo w końcu ja też
    > dokładnie wiem które samochody są tych co najbardziej pyskują i chyba po
    > tych akcjach nie mają żadnych złudzeń że się odwdzięczę z przyjemnością:))

    i co z tego? samochód i tak będziesz miał podrapany....

    K.

  • 8. Data: 2003-05-22 09:42:09
    Od: "JELO" <m...@h...pl>

    a czy czasem nie ma tam zakazu wjazdu, poza samochodami uprawnionymy tzn
    mieszkancami??

  • 9. Data: 2003-05-22 09:48:12
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    mam tylko nadzieje ze do tego nie dojdzie ale nie mam zamiaru dać się
    zastraszyć, póki co walka odbywa się na słowa

  • 10. Data: 2003-05-22 10:05:20
    Od: "pj" <a...@i...pl>