  • Data: 2007-08-03 08:39:02
    Temat: Re: domena internetowa "odzyskanie"
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Aug 2007 19:52:37 +0200, Cyb napisał(a):

    > to moze czas, zebys sie dowiedzial, czy w polsce rzadza bandziory i
    > mafia:
    > http://www.micr0soft.pl/
    >
    > i na przyszlosc zapamietaj sobie dobrze: prawo jest po to, zeby gnoic
    > maluczkich - wielkich ono nie obowiazuje

    Maluczkich cwaniaków którzy robią wokół siebie szum obszczekując większych
    od siebie? Właściciel domeny wykorzystywał ją do kierowania na stronę
    sklepu internetowego nie mającego nic wspólnego z nazwą MS - już za to
    powinni mu odebrać domenę - znaczy nie domenę tylko przekierowanie,
    bo mam wątpliwości czy można być właścicielem domeny (znaczy nazwy).

    Henry