  • Data: 2007-08-03 12:35:31
    Temat: Re: domena internetowa "odzyskanie"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 3, 10:39 am, "Henry (k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Maluczkich cwaniaków którzy robią wokół siebie szum obszczekując większych
    > od siebie? Właściciel domeny wykorzystywał ją do kierowania na stronę
    > sklepu internetowego nie mającego nic wspólnego z nazwą MS - już za to
    > powinni mu odebrać domenę - znaczy nie domenę tylko przekierowanie,
    > bo mam wątpliwości czy można być właścicielem domeny (znaczy nazwy).
    >
    > Henry

    Cały dowcip polega na opatentowaniu nazwy. W polsce w cudowny sposób
    może być 2 tysiace firm "nawozy", a stron może byc kilka http://www.edytor.pl/
    http://www.edytor.net/. W wyroku bileterii własnie widac że facet
    opierał sie o fakt ze "bileteria" jest opatentowana i posiada renomę.
    A jeśli firma nazywa sie "Dom-Bud" i wystarczy ze w polsce takich firm
    sa dwie, i wystarczy ze firma Y powie: "ale w takim razie czemu tej
    firmie a nie tej drugiej?".