  • Data: 2007-08-03 09:31:51
    Temat: Re: domena internetowa "odzyskanie"
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > Maluczkich cwaniaków którzy robią wokół siebie szum obszczekując większych
    > od siebie? Właściciel domeny wykorzystywał ją do kierowania na stronę
    > sklepu internetowego nie mającego nic wspólnego z nazwą MS - już za to
    > powinni mu odebrać domenę - znaczy nie domenę tylko przekierowanie,
    > bo mam wątpliwości czy można być właścicielem domeny (znaczy nazwy).
    >
    > Henry

    Jeśli była założona firma Microsoft(2) działająca na innym polu niż
    firma Microsoft(1) to IMHO niezbywalne prawo do domeny powinno
    przysługiwać temu kto ją pierwszy zarejestrował. Moim zdaniem też sprawa
    ociera się o cybersquatting ale nie do ruszenia od strony prawnej -
    firma jest, zarejestrowana jest.