    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobra zmiana w sądach
    Date: Fri, 4 Aug 2017 21:01:03 +0200

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Ilu procent spraw to dotyczy???
    >0,00001%?
    >Na co dzień sądzisz się z zakładem energetycznym, telekomem,
    >spółdzielnią, deweloperem, nieuczciwym sprzedawcą z aledrogo itp.
    >itd.

    A znasz wojewode ? Bo prezes spoldzielni pewnie zna.
    A wojewoda zna ministra, sedziow tez pewnie zna...

    >Własnie wygrałem sprawę o niecałe 400 zł, trwała zaledwie 2 (dwa)
    >lata, bo dla tego sadu to bardzo krótko,

    Przy czym to czasem uzasadnione.

    > w tym klasyka: sedzia wydaje zarzadzenie i sąd wzywa mnie
    > pismem_za_potwierdzeniem_odbioru o uiszczenie opłaty kancelaryjnej 1
    > zł słownie jeden złoty polski za jedną stronę słownie jedną stronę
    > odpisu protokołu rozprawy - sędziowie to ludzie, którzy nigdy zadna
    > pracą się nie parali i rozłozyliby każda bez wyjątku firmę.

    No ale takie przepisy i co sedzia ma zrobic - zadecydowac o anulowaniu
    oplaty ?

    Oczywiscie mogliby wystapic do ministra o zmiane przepisow, i
    anulowaniu oplat nizszych niz koszt wyslania pisma ... albo
    podniesienia wysokosci oplaty :-)

    >I naprawdę uważasz, że M. Kamińskiego - nawet będąc przeciwnym
    >prowokacyjneym próbom wręczania łapówek, czyli namawiania kogoś do
    >popełnienia czynu niedozwolonego - nalezy bezwglednie wsadzic do
    >więzienia, jak to zrobił P0-wski sędzia sądu rejonowego?

    Nie.
    Ale akt sprawy nie znam, co mu tam prokurator zarzucil, z jakiego
    paragrafu, i jak sedzia uzasadnil.
    Moze sie nalezalo :-)

    No i ... czemu "PO-wski" sedzia, powinni byc apolityczni :-)

    Zreszta mogl Kaminski apelowac :-)

    J.