  • Data: 2017-08-05 16:35:17
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-05 o 16:16, A. Filip pisze:

    > System prawny w USA to dla ciebie żart?
    >
    > W tradycji prawnej PRL/RP3 to byłaby całkiem radykalna zmiana. Każdy
    > *wyborca* niech sobie odpowie sam na pytanie czy obecny system jest
    > aż tak do dupy by warto było zaryzykować radykalne zmiany.
    >
    > "Za Seremeta" prokuratura niby działała o niebo lepiej niż "za Ziobry"?

    A teraz działa lepiej niż za Seremeta? Uwierz mi nie musisz na każdym
    kroku udowadniać, że jesteś durniem. jak na razie załatwiają tylko
    umorzenia dla swoich "kolesi". Poczytaj sobie o sprawie Obajtka, bo ja
    np. miałem okazję poznać ludzi, którzy opowiadali jak to jeździł w
    bagażniku do lasu, po tym jak wziął łapówę za ustawienie przetargu na
    budowę kanalizacji i potem się nie wywiązał.

    Sprawę Obajtka odebrano prokuraturze, która ją prowadziła i przekazano
    ją do innej jednostki z poleceniem cofnięcia aktu oskarżenia, po czym
    przejęła ją Prokuratura Krajowa pozostająca pod nadzorem Ziobry i po
    jakim czasie po wykonaniu paru pozoracyjnych czynności sprawę ....
    umorzyła. Prokurator oskarżający Obajtka natomiast załapał się na
    postępowanie dyscyplinarne.

    To jest ta twoja nowa wspaniała prokuratura lepsza niż za czasów
    Seremeta? Pogratulować idiotyzmu.

    --
    Sonn