  • Data: 2017-08-04 21:54:33
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-04 o 17:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ufff, całe szczęście, że Krajowa Rada Sadownictwa ("a" jak najbardziej zamierzone)
    nie zajmuje się takimi głupotami jak jakaś tam "wina przepisów". Tu się zarządzi, tam
    się wyśle, tu odroczy o kilka miesięcy ("bo proszę Pana ja mam jeszcze obowiązki jako
    przewodnicząca wydziału" - autentyczne), tam upie..... stronę za brak dochowania
    7-dniowego terminu i jakoś do stanu spoczynku zleci...

    > Dziadek Tuska też był w Wehrmachcie przez przepisy, i Pileckiego zabili przez
    przepisy, i trumien nie pozwolili otworzyć przez przepisy...

    A Kamińskiego i Obajtka uniewinnili kolesie. Zaprzeczysz?

    --
    Sonn