  • Data: 2017-08-05 09:13:38
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2017 o 14:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ilu procent spraw to dotyczy???
    > 0,00001%?

    Nie wiem ile. Ile by nie było - konstytucja gwarantuje prawo do
    rozpatrzenia sprawy przez niezawisły sąd. Ciekawe jak to rozwiąża jak
    będą po dobrej zmianie sprzątać.

    > Na co dzień sądzisz się z zakładem energetycznym, telekomem, spółdzielnią,
    deweloperem, nieuczciwym sprzedawcą z aledrogo itp. itd.

    Ale ja mam sprawę przeciwko "państwu" i wcale nie jest ona w sądzie
    administracyjnym. Konkretnie przeciwko agencji jedego z ministerstw. I
    co - zwierzchnikiem sędziego ma być drugi minister. To może od razu nie
    premier wyda wyrok? Albo prezes, bo w końcu jest zwierzchnikiem premier,
    a cały burdel to jego pomysł.

    W zasadzie spora część jest przeciw "państwu". Choćby wszelakie mandaty.

    > Własnie wygrałem sprawę o niecałe 400 zł, trwała zaledwie 2 (dwa) lata, bo dla tego
    sadu to bardzo krótko, w tym klasyka: sedzia wydaje zarzadzenie i sąd wzywa mnie
    pismem_za_potwierdzeniem_odbioru o uiszczenie opłaty kancelaryjnej 1 zł słownie jeden
    złoty polski za jedną stronę słownie jedną stronę odpisu protokołu rozprawy -
    sędziowie to ludzie, którzy nigdy zadna pracą się nie parali i rozłozyliby każda bez
    wyjątku firmę.

    I sądzisz, że jak zero będzie mógł dowolnie powoływać i odwoływać swoich
    sędziów, to córka leśniczego czy inny misiewicz będzie miał na uwadze
    twoje biadolenie?

    Na pewno można wiele w sądownictwie poprawić, ale dobrej zmianie wcale
    nie o to chodzi, więc dwój argument jest nei na temat.

    > I naprawdę uważasz, że M. Kamińskiego - nawet będąc przeciwnym prowokacyjneym
    próbom wręczania łapówek, czyli namawiania kogoś do popełnienia czynu niedozwolonego
    - nalezy bezwglednie wsadzic do więzienia, jak to zrobił P0-wski sędzia sądu
    rejonowego?

    W sumie - być może to surowy wyrok, ale w zasadzie czemu nie? Że niby
    jak jesteś urzędnikiem państwowym to wolno ci wykorzystywać aparat
    przymusu do zwalczania przeciwników politycznych, defacto kreując
    dowody? Po zastanowieniu się - tak należy się za to sztum. Skoro za
    kierowanie rowerem po pijaku można, to czemu nie?

    Shrek