  • Data: 2017-08-04 21:52:44
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-04 o 14:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ilu procent spraw to dotyczy???
    > 0,00001%?
    > Na co dzień sądzisz się z zakładem energetycznym, telekomem, spółdzielnią,
    deweloperem, nieuczciwym sprzedawcą z aledrogo itp. itd.
    > Własnie wygrałem sprawę o niecałe 400 zł, trwała zaledwie 2 (dwa) lata, bo dla tego
    sadu to bardzo krótko, w tym klasyka: sedzia wydaje zarzadzenie i sąd wzywa mnie
    pismem_za_potwierdzeniem_odbioru o uiszczenie opłaty kancelaryjnej 1 zł słownie jeden
    złoty polski za jedną stronę słownie jedną stronę odpisu protokołu rozprawy -
    sędziowie to ludzie, którzy nigdy zadna pracą się nie parali i rozłozyliby każda bez
    wyjątku firmę.

    > I naprawdę uważasz, że M. Kamińskiego - nawet będąc przeciwnym prowokacyjneym
    próbom wręczania łapówek, czyli namawiania kogoś do popełnienia czynu niedozwolonego
    - nalezy bezwglednie wsadzic do więzienia, jak to zrobił P0-wski sędzia sądu
    rejonowego?

    > -----
    sędzia, powołany przez ministra, przychylił się do zarzutów prokuratora i skazał
    ministra?

    A nie przyszło ci odpowiadający nad postem matole do głowy, że sędziowie
    orzekają w ten sposób na podstawie obowiązujących ich przepisów, które
    uchwalają durnie wybierani m.in. przez ciebie i tobie podobnych matołów?

    --
    Sonn