  • 1. Data: 2003-08-18 06:04:19
    Temat: dług za telefon
    Od: "Tomecki" <t...@c...pl>

    Zwracam się do Was z następującą sprawą.
    W 99 r nabyłem telefon w PLusie, przez pewien czas korzystałem z tego
    telefonu płaciłem normalnie rachunki. POtem zmieniłem i telefon i miejsce
    zamieszkania, trochę przez głupotę i trochę przez zapomnienie nie załatwiłem
    sprawy telefonu do końca. Przez 3 lata była cisza, aż do piątku kiedy
    otrzymałem pismo z firmy windykacyjnej że wiszę 700 zł. Jeśli będę musiał to
    zapłacę choć nie lekko:( ale tu nasuwają mi się pytania po jakim czasie
    takie niezpłacone rachunki ulegają przedawnieniu? czy jeżeli ulegają
    przedawnieniu to wszystko tzn abonament, rozmowy ewentualnie kara za
    wcześniejsze rozwiązanie umowy, czy np tylko króraś z tych rzeczy, nie wiem
    jak się zachować? Proszę o poradę, nie przelewają mi się pieniążki i nie
    wiem jak z tego wybrnąć w miarę dobrze:) Aha ten telefon działal do początku
    2000 r.

  • 2. Data: 2003-08-18 07:03:42
    Temat: Re: dług za telefon
    Od: diodka <d...@U...pl>

    Użytkownik Tomecki napisał:
> [...]
    > wiem jak z tego wybrnąć w miarę dobrze:) Aha ten telefon działal do początku

    no wlasnie czy firma wczesniej nie powinna chocby jalkiegos wezwania do
    zaplaty czy jakiegokolwiek pisma wyslac....bo tak te 3 lata to troche
    przegiecie... czlowiek zapomina ze mial numer a tu przychodzi cos
    takiego :))

    d.