  • 1. Data: 2003-08-17 18:17:00
    Temat: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Ave!

    No właśnie - czy jakoś leganie można uniemożliwić komuś coś takiego? Dym
    leci mi do mieszkania i jest to mało przyjemne...

  • 2. Data: 2003-08-17 19:13:44
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Ave!
    >
    > No właśnie - czy jakoś leganie można uniemożliwić komuś coś takiego? Dym
    > leci mi do mieszkania i jest to mało przyjemne...

    zalezy czy fajki pala czy grila robia ?????
    pozdro:))

  • 3. Data: 2003-08-17 19:53:49
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "r21" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zalezy czy fajki pala czy grila robia ?????

    Grilla bym zniósł, fajkę z jakimś dobrym tytoniem może też, ale to są
    niestety papierosy :-(

  • 4. Data: 2003-08-18 20:04:50
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    > Użytkownik "r21" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Grilla bym zniósł, fajkę z jakimś dobrym tytoniem może też, ale to są
    > niestety papierosy :-(

    Kupta se domek. Mówie serio - mieszkanie w bloku niesie za soba konieczność
    znoszenia obecności, często dokuczliwej, sąsiadów. Teoretycznie można sie o
    wszystko procesować ( w tym wypadku immisje ), ale primo - sąd podejrzewam
    wyśmieje Cię a po drugie kiedy wreszcie polskie pieniactwo odejdzie do
    lamusa?

    --
    Depi.

  • 5. Data: 2003-08-18 20:48:34
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kupta se domek. Mówie serio

    Czyli się oferujesz z zasponsorowaniem tego domku? OK - bardzo chętnie. No
    to wyskakuj z kasy, jakeś taki 'mundry'.

    > - mieszkanie w bloku niesie za soba konieczność
    > znoszenia obecności, często dokuczliwej, sąsiadów.

    Podstawę prawną, nakładającą na mnie tkai obowiązek, poproszę.

    > Teoretycznie można sie o wszystko procesować
    > ( w tym wypadku immisje ), ale primo - sąd
    > podejrzewam wyśmieje Cię

    Procesowanie to trochę długotrwałe... Bardziej by mnie interesował coś
    doraźnego, typu mandat.

    > a po drugie kiedy wreszcie polskie pieniactwo
    > odejdzie do lamusa?

    Protestowanie przeciwko zatruwaniu raczysz nazywać pieniactwem?

    Czyżbyś był jednym z tych palących chamów, co to sobie ubzdurali, że mogą
    sobie zatruwać kogo chcą i kiedy chcą, a każdy niepalący protestujący
    przeciwko truciu to 'pieniacz'?

  • 6. Data: 2003-08-19 17:59:37
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    > Podstawę prawną, nakładającą na mnie tkai obowiązek, poproszę.

    Podstawę -śmiotstawę. Zwykła przyzeoitość ci nie wystarczy? Ale jak chcesz
    to masz - art. 5 KC.

    > Procesowanie to trochę długotrwałe... Bardziej by mnie interesował coś
    > doraźnego, typu mandat.

    Za palenie na własnym balkonie?!? Ha ha ha ha! Próbuj, jeśli chcesz, tylko
    koniecznie potem opowiedz co Ci na to opowiedzieli policjanci :-)))))

> [...]
    >
    > Czyżbyś był jednym z tych palących chamów, co to sobie ubzdurali, że mogą
    > sobie zatruwać kogo chcą i kiedy chcą, a każdy niepalący protestujący

    Waleriany może? Każdy protestujący przeciwko
    paleniu/muzyce/trzaskaniu/imprezom/psom/smiechom i czemu tam jeszcze ( a
    wymyślają różne - o przypomniało mi się, że jakaś baba donos napisała, że
    spuszczają, CHAMY ( cyt. za AL ) wodę w kiblu i ona spać nie może ) ludzie
    nie wymyślą to 'pieniacz'. Właśnie tak sądzę.

    --
    Depi.

  • 7. Data: 2003-08-19 20:37:06
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Za palenie na własnym balkonie?!? Ha ha ha ha! Próbuj,

    Drogi Gawle! (aluzja do pewnej przypowieści z morałem)

    Gdyby balkon był hermetyczny, to mam to w nosie. Ale ten cały dym leci do
    mnie.

    Pomimam już taki detal, że czasami wrzuca mi pety do ogródka (za rękę nie
    złapałem, ale nikt inny nie ma możliwości).

    [ciach]

    > Waleriany może? Każdy protestujšcy przeciwko
    > paleniu/muzyce/trzaskaniu/imprezom/psom/smiechom i czemu tam jeszcze ( a
    > wymyœlajš różne - o przypomniało mi się, że jakaœ baba donos napisała, że
    > spuszczajš, CHAMY ( cyt. za AL ) wodę w kiblu i ona spać nie może ) ludzie
    > nie wymyœlš to 'pieniacz'. Właœnie tak sšdzę.

    No to życzę ci, żeby ktoś ci coś śmierdzącego robił pod oknami (np. otworzył
    garbarnię albo coś w tym stylu).

    Jako nie-pieniacz na pewno nie będziesz miał nic przeciwko temu :-(

    PS: i zrób coś z literkami...

  • 8. Data: 2003-08-19 21:04:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pon 18. sierpnia 2003 22:04 ktoś podpisujący się jako
    Marcin Olender napisał(a):

> [...]
    > Teoretycznie można sie o wszystko procesować ( w tym wypadku immisje ),
    > ale primo - sąd podejrzewam wyśmieje Cię a po drugie kiedy wreszcie

    Ty, wielki światowiec, wiedz, że jak w Niemczech np. myjesz samochód, przed
    własnym domkiem nawet, w niedzielę, to możesz dostać mandat, jak się jakiś
    sąsiad podkabluje. Bo właśnie to nie pieniactwo polskie, ale pęd ludzi do
    czystości, prawa do wypoczynku, spokoju. Do tego, żeby winda nie była
    opluta, domofon wyrwany, a mieszkanie zadymiony, bo sąsiad-cham wylazł
    przed dzwi i kurzy na korytarzu pod moimi drzwiami, bo go żona wygania od
    nich.

    Polak jedzie do Niemiec i się nadziwić nie może, że tam tak ładnie, tak
    czysto, tak przyjemnie i tak porządnie. A potem napluje dla zabawy na
    okienko w windzie, bo przecież to tak zabawnie jest nacharkać jak winda
    jedzie, a gluty się rozmazują po szybce...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 9. Data: 2003-08-20 06:42:57
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    > wymyślają różne - o przypomniało mi się, że jakaś baba donos napisała, że
    > spuszczają, CHAMY ( cyt. za AL ) wodę w kiblu i ona spać nie może ) ludzie
    > nie wymyślą to 'pieniacz'. Właśnie tak sądzę.

    Ci co w Niemczech wymyślili ( a musieli mieć duże poparcie ), że w nocy myć
    się ani spuszczać wody w kiblu nie można, to też pieniacze ? (na niektórych
    osiedlach przynajmniej tak było, chociaż u znajomego to znieśli, bo wielu
    tam pracowało na zmiany)

    Szkoda tylko, że tam mają porzadek (dzięki swojemu pieniectwu) a w Polsce
    jest ()^&*%(&^% dzięki temu, że każdy robi co chce bo i tak mu nic nie
    grozi.

    pozdr.,
    stavi

  • 10. Data: 2003-08-20 06:55:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia śro 20. sierpnia 2003 08:42 ktoś podpisujący się jako
    stavi napisał(a):

> [...]
    >
    > Szkoda tylko, że tam mają porzadek (dzięki swojemu pieniectwu) a w Polsce
    > jest ()^&*%(&^% dzięki temu, że każdy robi co chce bo i tak mu nic nie

    Jak jeden gość wysrywał psa na chodniku przed wejściem do sklepu spożywczego
    i mu zwróciłem uwagę, to sie na mnie wydarł, że pies chory i załatwić się
    musi... Pewnie był to jeden z tych ,,geniuszy'', którzy tutaj atakują
    innych za ,,pieniactwo'' i brak zrozuminia dla ,,biednych'' sąsiadów...

    A to, że typowy obywatel takiego psa wypuszcza na trawnik przed blokiem,
    gdzie bawią się dzieci, to już wcale nikogo nie dziwi.... Dlatego właśnie
    mamy jak mamy w kraju!