  • 1. Data: 2003-08-17 21:07:33
    Temat: Losowanie wizy do USA
    Od: "skibbi" <s...@i...pl>

    Nie wiem czy to dobra grupa, jeżeli nie to proszę o wskazanie właściwej ;)

    Chciałbym się spytać czy ktoś może zna jakieś polskie odnośniki na temat
    losowania wiz do USA. Na polskich stronach ambasady nic nie znalazłem.
    Dostałem też maila od firmy, która ponoć pośredniczy w załatwianiu
    formalności jej adres to www.usafis.org, czy to jest pewne i czy zawsze
    płaci się opłatę za złożenie papierów czy tylko ta firma pobiera opłatę za
    pośrednictwo.

    Jeżeli ktoś ma materiały na ten temat to proszę o maila na priva
    p...@i...pl

    Krzysztof S.