  • 1. Data: 2003-08-17 23:52:12
    Temat: Ciezka sprawa
    Od: "Beast" <i...@w...pl>

    Witam,

    Jest taka sprawa
    Rodzina znajomych ma problem z sasiadem, ktory prawdopodobnie cierpi na
    zaburzenia psychiczne. Gosc jest niebezpieczny, zachowuje sie bardzo
    agresywnie. Grozil matce pistoletem naladowanym ostra amunicja, corce pare
    dni temu mowil ze ja zabije: "masz to jak w banku, k....o". Sprawa sadowa
    toczy sie od roku, bez widocznych rezultatow. Bylo chyba 6 rozpraw, na
    pierwszej nie zeznawal bo nie mial adwokata. Na druga i trzecia nie
    przyszedl za co trawil do aresztu na cale 48h. Dowody jakies sa -
    zarekwirowana bron, nagranie z TV przemyslowej ze sklepiku (gosc przystawil
    pistolet do skroni jakiegos chlopaka, ktory go wkurzyl), zeznania swiadkow.
    Tymczasem typ caly czas jest na wolnosci i terroryzuje mieszkancow, nie
    wiadomo czy nie zdarzy sie jakas tragedia. Prokuratura pracuje bardzo
    opieszale. Co mozna zrobic w takiej sprawie ? Gosc nie chce sie zgdzic na
    badania psychiatryczne. Czy ktos mial do czynienia z podobnymi sprawami ?
    Wiem ze podalem malo informacji o stronie prawnej calosci, nie wiem jakie
    postawiono mu zarzuty itd. Czy powiadominie mediow nie wplynelo by na
    bardziej stanowcze dzialanie prokuratora ?

  • 2. Data: 2003-08-18 00:03:54
    Temat: Re: Ciezka sprawa
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Beast <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhp4d1$7kq$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Jest taka sprawa
    > Rodzina znajomych ma problem z sasiadem, ktory prawdopodobnie cierpi na
    > zaburzenia psychiczne.

    prawdopodobnie? czy ktos w chwili zagrozenia dzwonil po karetke czy policje?
    podejrzewam ,ze podjeto czynnosci w chwili zagrożenia nie w tym kierunku
    ,ktory by go natychmiastowo umieszczal w szpitalu po obserwacje ale mysle,
    ze nic straconego w chwili takich zachowan powinno sie zadzwonic inf. ,ze
    osobnik zagraża sobie i innym

    Sandra

  • 3. Data: 2003-08-18 00:45:40
    Od: "Beast" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze nic straconego w chwili takich zachowan powinno sie zadzwonic inf. ,ze

    Nie wiem dokladnie jak to sie toczy, ale sprawa idzie juz od roku. Sad wie o
    tym co sie stalo z zeznan swiadkow i materialu dowodowego. Ja nie mam
    pojecia o prawie, to nie moja dzialaka...ale mimo to wydaje mi sie ze zaszly
    jakies uchybienia w dzialaniu prokuratury/sadu.

    Igor

  • 4. Data: 2003-08-18 09:04:20
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Beast <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhp7g5$3ka$...@a...news.tpi.pl...
    > Nie wiem dokladnie jak to sie toczy, ale sprawa idzie juz od roku. Sad wie
    > tym co sie stalo z zeznan swiadkow i materialu dowodowego. Ja nie mam
    > pojecia o prawie, to nie moja dzialaka...

    to, że to nie Twoja dzialka to wiem:) pytales co by mozna by zrobic wiec by
    sie go pozbyc szybciej to podejsc go w tem sposob a postepowanie ,ktore jest
    w toku moze rowniez tym sposobem zmienic kierunek i szybciej sie zakonczyc

    ale mimo to wydaje mi sie ze zaszly
    > jakies uchybienia w dzialaniu prokuratury/sadu.

    niby jakie? trzeba mu udowodnic wine, nie znasz akt wiec nie wiesz jak sie
    tlumaczy z tego i jak zeznawali swiadkowie moze sa jakies niescislosci stad
    zwloka bo nie wierze ,ze jak beda mieli niezbite dowody nie postawia go w
    stan oskarzenia ...
    pytales o pomoc wiec ewentualna propozycja jesli oczywiscie facet chory
    psychicznie lub ponadto zglaszac kazde zagrazajace zachowanie do prokuratury
    czy policji

    Sandra

  • 5. Data: 2003-08-18 15:09:18
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Beast" <i...@w...pl> popełnił 18 sie 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Rodzina znajomych ma problem z sasiadem, ktory prawdopodobnie cierpi
    > na zaburzenia psychiczne. Gosc jest niebezpieczny,
    > Prokuratura pracuje bardzo opieszale. Co mozna zrobic w
    > takiej sprawie ? ...
    Przepraszam za sarkazm, ale...
    Sądzę że najlepszym wyjściem jest, żeby owego człowieka napadło kilku
    badziorów. On w obronie własnej ich uszkodzi a w takim przypadku mozna
    liczyc na natychmiastową reakcję prokuratora i tymczasowe aresztowanie.

    --
    pozdro
    poreba