  • 1. Data: 2003-08-17 19:31:23
    Temat: TP.S.A - ich strata jak nie odpisza
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu pisze do regionalnego oddziału TP.S.A o pozwolenie
    na udostępnienie Neo poza lokal. Nie otrzymuje od nich żadnej odpowiedzi,
    nawet telefonu! Wysłałem 4 listy polecone i żadnej reakcji. Co myślicie jak
    napisze cos takiego, czy mnie wyśmieją:

    "W związku z tym, że Państwo nie odpowiedzieliście na moje poprzednie
    wnioski, wysyłam ten wniosek po raz ostatni i jednocześnie informuję, że
    jeżeli nie otrzymam pisemnej odpowiedzi - decyzji, uznaję za pozytywne
    rozpatrzenie mojego wniosku."

    Czyli jeżeli nie otrzymam odpowiedzi to oni mi automatycznie pozwalają
    udostępniać Neo.

    Co o tym myślicie?

    Pawel Rutkowski

  • 2. Data: 2003-08-17 20:27:45
    Temat: Re: TP.S.A - ich strata jak nie odpisza
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informuję, że
    > jeżeli nie otrzymam pisemnej odpowiedzi - decyzji, uznaję

    3 razy mówiłem sąsiadowi, że chcę jeździć jego samochodem do pracy. Nic nie
    odpowiedział. W związku z tym napisałem do niego pismo (poleconym), że
    składam wniosek po raz ostatni i jak mi znowu nie odpowie, to uznam, że
    rozpatrzył go pozytywnie. Ciekawe czy mnie wyśmieje jak mu się jutro włamię?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-08-17 20:40:35
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > Co o tym myślicie?
    >
    > Pawel Rutkowski

    Zamów iDSL i nie marudź.

    kornik

  • 4. Data: 2003-08-17 21:06:25
    Od: "Lewy" <a...@o...pl>

> [...]
    > rozpatrzenie mojego wniosku."
    >
    > Czyli jeżeli nie otrzymam odpowiedzi to oni mi automatycznie pozwalają

    <<<<ja bym ci radził pójść tam i pogadać, jak to nie przyniesie skutku to
    też pobluzgać. Przynajmniej wyładujesz swoją złość. Niektórzy pracownicy
    mogą się również zdziwić a inni wkurzyć jeśli z ich filii wyniesiesz
    wszystkie ulotki reklamowe:PP

    Pozdro
    Michał>>>

  • 5. Data: 2003-08-17 21:25:55
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

> [...]
    > też pobluzgać. Przynajmniej wyładujesz swoją złość. Niektórzy pracownicy
    > mogą się również zdziwić a inni wkurzyć jeśli z ich filii wyniesiesz

    Ty to masz rady, no pozazdrościć intelektu. Czemu niby miałby od tepsy
    dostać coś za darmo ? Jest usługa iDSL, gdzie pasmo możesz sobie dzielić do
    oporu. Kosztuje trochę więcej niż neo. Neostrada jest dla klienta
    idywidualnego, kosztuje mniej i co najwyżej to sobie sieć w domu legalnie
    możesz zrobić.
    I powiedz po kiego wała miałby się na bogu ducha winnych pracowników TEPSy
    wydzierać ? Żeby co ? Pokazać jakim sie jest burakiem ?

    kornik

  • 6. Data: 2003-08-17 21:42:12
    Od: "Lewy" <a...@o...pl>

    > I powiedz po kiego wała miałby się na bogu ducha winnych pracowników TEPSy
    > wydzierać ? Żeby co ? Pokazać jakim sie jest burakiem ?

    jejku,nie będe powazny wiecznie, ale to pracownicy tepsy mu nie odpisują na
    pismo.

  • 7. Data: 2003-08-17 21:59:27
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    rutekp wrote:
    > Witam
    >
    > Czyli jeżeli nie otrzymam odpowiedzi to oni mi automatycznie pozwalają
    > udostępniać Neo.
    >
    > Co o tym myślicie?

    Nie. Milczenie w tym wypadku oznacza brak zgody. Poza tym podejrzewam,
    ze w umowie/regulaminie masz zastrzezenie , iz jakakolwiek jej
    zmiana jest dozolona tylko w formie pisemnej pod rygorem niewaznosci.
    A to juz jest zmiana warunkow umowy
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 8. Data: 2003-08-17 22:00:26
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    Użytkownik "Lewy" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    TEPSy

    > jejku,nie będe powazny wiecznie, ale to pracownicy tepsy mu nie odpisują
    na
    > pismo.

    Takich jak on co to chcą mieć iDSL a placić jak za Neo jest pewnie sporo. No
    mogliby mu pewnie pismo przysłać, że to jest niemożliwe, ale w sumie po co,
    przecież stoi to jak byk w regulaminie.

    kornik

  • 9. Data: 2003-08-18 07:07:21
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

> [...]
    > ze w umowie/regulaminie masz zastrzezenie , iz jakakolwiek jej
    > zmiana jest dozolona tylko w formie pisemnej pod rygorem niewaznosci.

    Nie jestem pewien czy to jest zmiana warunkow umowy, w regulaminie jest
    napisane:
    "nie umożliwiać korzystania z Usługi innym podmiotom poza Lokalem bez zgody
    TP"

    Powod dla ktorego kupuje Neo jest prosty, mieszkam na wsi a tu nie ma zbyt
    wielu chetnych, a do tego musze doliczyc jeszcze dzierzawe lacza do
    pobliskiej miejscowosci gdzie sa urzadzenia DSL w centrali, wiec to i tak
    wychodzi spora suma.

    Pawel Rutkowski

  • 10. Data: 2003-08-18 15:09:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> popełnił 18 sie 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bhotth$fa6$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Takich jak on co to chcą mieć iDSL a placić jak za Neo jest pewnie
    > sporo. No mogliby mu pewnie pismo przysłać, że to jest niemożliwe, ale
    > w sumie po co, przecież stoi to jak byk w regulaminie.

    A właśnie co stoi? Że nie wolno czy że wymaga to zgody?

    --
    pozdro
    poreba