  • 1. Data: 2003-10-24 07:01:03
    Temat: dlaczego tak trudno jest zostac adwokatem?
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego w Polsce trudno jest zostac
    adwokatem? Czy da sie kiedys otworzyc to srodowisko, czy jednak nadal
    to bedzie panstwo kolesi i ukladow?

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-10-24 07:05:41
    Temat: Re: dlaczego tak trudno jest zostac adwokatem?
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego w Polsce trudno jest zostac
    > adwokatem?

    Poniewaz jst to zawod , ktory wymaga duzej wiedzy i umiejetnosci. Przestanmy
    w koncu psioczyc, ze to wina srodowisk itd itp a zajmijmy sie soba. Ja rylem
    jak dziki wol i jakos dostalem sie na aplikacje. Co prawda nie na adwokacka
    ale jednak sie dostalem

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-10-24 07:08:23
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    ErkA wrote:

    > Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego w Polsce trudno jest zostac
    > adwokatem? Czy da sie kiedys otworzyc to srodowisko, czy jednak nadal
    > to bedzie panstwo kolesi i ukladow?

    Da się otworzyć - miesiąc po wygraniu wyborów prze Unię Polityki
    Realnej i ani dnia wcześniej

  • 4. Data: 2003-10-24 07:12:41
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Da się otworzyć - miesiąc po wygraniu wyborów prze Unię Polityki
    > Realnej i ani dnia wcześniej

    Dobrze powiedziane!!!
    Takie są fakty. Po co masz robić innym adwokatom konkurencję?

  • 5. Data: 2003-10-24 07:55:19
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "ErkA" <U...@p...onet.pl> wrote in message
    80...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego w Polsce trudno jest zostac
    > adwokatem? Czy da sie kiedys otworzyc to srodowisko, czy jednak nadal
    > to bedzie panstwo kolesi i ukladow?

    Zapytaj lekarzy.

  • 6. Data: 2003-10-24 08:02:19
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Poniewaz jst to zawod , ktory wymaga duzej wiedzy i umiejetnosci.
    Przestanmy
    > w koncu psioczyc, ze to wina srodowisk itd itp a zajmijmy sie soba.
    Ale to jest wina srodowisk, koneksji itp

    > Ja rylem
    > jak dziki wol i jakos dostalem sie na aplikacje. Co prawda nie na
    adwokacka
    > ale jednak sie dostalem
    Gratulacje. Ale co ma wspolnego z dostanie sie na inna aplikacje z
    zamknieciem srodowiska adwokackiego ?

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 7. Data: 2003-10-24 08:30:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Lookasik rzecze:
    > Poniewaz jst to zawod , ktory wymaga duzej wiedzy i umiejetnosci.

    Buacha cha cha cha cha !!!!!!!

    > Przestanmy w koncu psioczyc, ze to wina srodowisk itd itp a zajmijmy sie soba.

    Nie możemy bowiem sytuacja, która jest obecnie pozbawia ludzi ich elementarnych
    praw.

    > Co prawda nie na adwokacka ale jednak sie dostalem

    Buacha cha cha cha cha !!!

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 8. Data: 2003-10-24 08:54:45
    Od: "Mihau" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns941E5BBB6E8CCWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego w Polsce trudno jest zostac
    > adwokatem?

    <hmmm> no nie bardzo. Trzeba by bylo woli ze strony stanowiacych prawo, by
    zechcieli obecny stan zmienic...

    ... a wsrod nich sa rowniez adwokaci, i tak sie kolo zamyka ...

    Pzdr.

    Mihau

  • 9. Data: 2003-10-24 09:04:03
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Poniewaz jst to zawod , ktory wymaga duzej wiedzy i umiejetnosci. >

    Ostatnio mialem przyjemnosc zapoznac sie z trescia zarzutow od nak. zaplaty
    w post. nakazowym, gdzie mecenas powolal sie na res iudicata i wniosl o
    odrzucenie pozwu. Tyle ze sprawa faktycznie byla juz rozpoznawana ale
    zakonczyla sie ugoda sadowa, wiec jak wiadomo mamy doczynienia z powaga
    rzeczy ugodzonej co uzasadnia najwyzej wnioskowanie o uchylenie nakazu i
    oddalenie powodztwa, nigdy odrzucenie pozwu. Do tego nakaz wydany byl z
    weksla i mecenas nie wniosl o wstrzymanie wykonalnosci nakazu bo i po co
    skoro pozew podlega odrzuceniu wg niego. Skutki dla pozwanego fatalne w
    mojej ocenie.
    Wybacz, ale wiedzy i umiejetnosci adwokata nie dostrzeglem.

    Dan

  • 10. Data: 2003-10-24 10:19:17
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Przestanmy
    > Ale to jest wina srodowisk, koneksji itp

    moze i tak ale nieznosze stwierdzen typy to jest panstwo kolesi i ukladow.
    uwielbiamy narzekac i nikt temu nie zaprzeczy. prosciej jest narzekac i
    zwalac wine na innych niz wziasc sie do roboty

    pozdr
    Lukasz