  • 1. Data: 2003-10-23 21:54:23
    Temat: TPSA i NOM
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Dostałem pismo od firmy windykacyjnej (tyle się tego namnożyło) w sprawie
    faktury za prefix 1044.Pytanie:Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    zawierałem z TPSA a nie z NOM.Dlaczego mam dochodzić czy faktura jest
    zapłacona czy nie skoro telefon działa i nie dostałem żadnych monitów z TPSA
    w sprawie uregulowania zaległości.Co mnie oobchodzi,że TPSA nie może lub nie
    chce sie dogadać z TPSA w sprawie faktur?.Czy to że jakaś firma
    (NOM,PlusGsm,Era czy też firma telefoniczna z Nowej Zelandii przysyła mi
    rachunek zobowiązuje mnie do płacenia tylko dlatego iż mam telefon
    stacjonarny TPSA?.Czy w tym porąbanym kraju tylko idioci mają coś do
    powiedzenia?.Czy w tym kraju jest jakieś prawo?!!!.Nie neguję konieczności
    zapłacenia rachunku(ów) ale chyba bezczelność biurokracji przechodzi
    wszelkie granice!!.Co mam robić ?.

  • 2. Data: 2003-10-23 23:24:04
    Temat: Re: TPSA i NOM
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sg" napisał:

> [...]
    | powiedzenia?.Czy w tym kraju jest jakieś prawo?!!!.Nie neguję konieczności
    | zapłacenia rachunku(ów) ale chyba bezczelność biurokracji przechodzi

    Przecież o tym już było.
    Skoro zawarłeś umowę z NOM, to musisz płacić NOM a nie TP SA.
    Wybierając prefiks NOM złożyłeś oświadczenie woli o przyjęciu oferty i w ten
    sposób umowa została zawarta. I jest ona równie ważna jak umowa z
    pięćdziesięcioma paragrafami i podpisem.
    Skoro operator świadczył usługę za opłatą, a Ty te warunki przyjąłeś to
    powinieneś zapłacić. Skoro nie zapłaciłeś w terminie, to wierzyciel może
    żądać odsetek za czas zwłoki. A skoro nie umówiliście się na inne odsetki -
    ma prawo żądać odsetek w wysokości ustawowej. Skoro wierzyciel ma trudności
    ze ściągnięciem swojej należności to korzysta usług z wyspecjalizowanej
    firmy windykacyjnej.

    | Co mam robić ?

    Jak to co? Zapłacić.

  • 3. Data: 2003-10-24 06:33:08
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > pięćdziesięcioma paragrafami i podpisem.
    > Skoro operator świadczył usługę za opłatą, a Ty te warunki przyjąłeś to

    pytanie porzadkowe:
    wiem, ze juz kilka osob na grupie skarzylo sie na pisma z firm windykacyjnych w
    tej sprawie...a czy ktorakolwiek z osob dostala wczesniej fakture od nom lub
    pismo od nich wzywajace do zaplaty?

    > Skoro wierzyciel ma trudności
    > ze ściągnięciem swojej należności to korzysta usług z wyspecjalizowanej
    > firmy windykacyjnej.

    no wlasnie, to bylo wczesniej jakies pisemko od nom, czy go nie bylo?

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2003-10-24 07:12:35
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem pismo od firmy windykacyjnej (tyle się tego namnożyło) w sprawie

    [ciach]
    Nie obraź się, to co napiszę nie koniecznie jest związane z Tobą.

    A czy przypadkiem nie dostałeś rachunku z NOMa kiedyś tam i go po prostu
    wywaliłeś ?
    Czy wykręcałeś numery MM świadomie przez 1044 czy też tak ci się samo
    wstukiwało ?
    Jak powstał NOM to wszyscy dzwonili 1044 bo taniej. Jak sie okazało że NOM
    ma problemy z dogadaniem z tepsą w sprawie wystawiania rachunków i w konću
    NOM je wysłał to każdy cwaniaczek po prostu je wywalił i udaje teraz głupa.
    Nie twierdzę że NOM jest usprawiedliwiony, to poprostu pasożyt na
    tepsowskich łączach gdzie kilku kolesiów chce zrobić kasę nic nie
    inwestując, ale ludzie ! jak się skorzystało z usługi to chyba należy za nią
    zapłacić no nie ? To że ktoś kręcił przez 1044 to jest do udowodnienia w
    billingu. Nie jest tylko do udowodnienia fakt otrzymania lub nie faktury.
    Zapłacić jednak trzeba.
    Choćby tylko dlatego aby w tym porąbanym kraju zmniejszyła sie liczba
    cwaniaczków.

    Tarnus

  • 5. Data: 2003-10-24 11:08:18
    Temat: Odp: TPSA i NOM
    Od: "MooNTER" <n...@c...pl>

    Użytkownik sg <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn9iof$hft$...@n...news.tpi.pl...
    > Dostałem pismo od firmy windykacyjnej (tyle się tego namnożyło) w sprawie
    > faktury za prefix 1044.

    a mi allegro kaze placic za wystawiane przedmioty a przeciez umowy z nimi
    nie podpisywalem, mam tylko umowe z TePSA. Nie wylaczyli mi telefonu ale
    upomnienia o zaplate przychodza. czy mam placic??

    MooNTER
    [WRC] Niebieska Astra Kombi, oklejona ;)
    "Jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi o seks albo o pieniadze....o pieniadze tu na
    pewno nie chodzi..."

  • 6. Data: 2003-10-24 15:03:01
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "MooNTER" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > a mi allegro kaze placic za wystawiane przedmioty a przeciez umowy z nimi
    > nie podpisywalem, mam tylko umowe z TePSA. Nie wylaczyli mi telefonu ale
    > upomnienia o zaplate przychodza. czy mam placic??

    A jezeli Ty do mnie zadzwonisz na moja infolinie, a ja ci powiem, ze rozmowa
    ze mna kosztuje 10PLN/min i wysle Ci w zwiazku z tym fakture, to zaplacisz?
    Przeciez swiadomie wykrecales numer na moja infolinie?!?

    Moim zdaniem mozna nie placic. A jedynym wychu**nym jest NOM a wychu**jacym
    TPSA. A ich rozgrywki to nie moja sprawa. Zobowiazanie wynika z umowy,
    zawartej w ten czy inny sposob. Ale:
    1. nie do udowodnienia jest, kto dzwonil na 1044 - moze goscie na imprezie?
    2. ja tez moge wam powysylac faktury za porady prawne udzielane na grupie...

    pozdr.
    Wirtualna

    w...@w...pl

  • 7. Data: 2003-10-24 16:03:21
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <p...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawartej w ten czy inny sposob. Ale:
    > 1. nie do udowodnienia jest, kto dzwonil na 1044 - moze goscie na

    z twojego numeru ? jesli byl uzywany twoj aparat to masz obowiazek zaplacic

    > 2. ja tez moge wam powysylac faktury za porady prawne udzielane na
    grupie...

    :)

  • 8. Data: 2003-10-24 16:23:35
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    zaplacisz?
    > Przeciez swiadomie wykrecales numer na moja infolinie?!?
    I niestety ale to Ty postąpiłbyś nielegalnie bo o fakcie pobrania opłaty
    musisz poinformować wcześniej zanim ten fakt nastąpi :)
    Nie możesz przecież dowiedzieć się o cenie i wartości towaru czy usługi
    dopiero po pobraniu i skonsumowaniu. Jeszcze tak źle nie ma.

    Tarnus

  • 9. Data: 2003-10-24 18:48:29
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 10. Data: 2003-10-24 20:01:24
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co mnie oobchodzi,że TPSA nie może lub nie
    > chce sie dogadać z TPSA w sprawie faktur?.

    Może ma schizofrenie?

> [...]
    > powiedzenia?.Czy w tym kraju jest jakieś prawo?!!!.Nie neguję konieczności
    > zapłacenia rachunku(ów) ale chyba bezczelność biurokracji przechodzi

    Punkąc się w czoło i łyknąć coś na uspokojenie. A potem pomyśleć długo i
    spokojnie na sensem swojego życia. Niezależnie od wyniku tego namysłu należy
    przed podjęciem kroków ostatecznych zapłacić wydzwonione faktury.

    No i przed pisaniem durnych postów należy cztac archiwum, bo jesteś 3 w tym
    tygodniu.

    Błueee... Czy w tym kraju mieszakja sami kombinatorzy i naciągacze? I to
    jeszcze przekonani o swojej moralności!!! Swiat się kończy...

    --
    Depi.