  • 1. Data: 2003-10-23 21:39:14
    Temat: FLASH MOB - legalnie?
    Od: "lejek" <d...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,
    Mam szybkie pytanko wynikłe z mojej słabej znajomości prawa i ostatnich
    przemyśleń. Czy zjawisko zwane flash mobem można uznać za nielegalne
    zgromadzenia, a jego uczestników za nielegalnych uczestników? Czy
    uczestniczenie we flash mobie wiąże się z łamaniem prawa?
    Pozdrawiam serdecznie i nie będę ukrywał iż liczę na wyczerpujące odpowiedzi
    :)
    Lejek

    --
    "Bo ja piszę dobrze tylko Koślawo.
    To jest dobra pisownia, tylko Koślawa,

  • 2. Data: 2003-10-23 22:54:56
    Temat: Re: FLASH MOB - legalnie?
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-23 23:39 lejek napisał(a):

> [...]
    > uczestniczenie we flash mobie wiąże się z łamaniem prawa?
    > Pozdrawiam serdecznie i nie będę ukrywał iż liczę na wyczerpujące odpowiedzi

    Czyżby znowu mnie coś ominęło w życiu? Co to jest "Flash Mob"?
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 3. Data: 2003-10-24 06:42:27
    Od: "lejek" <d...@p...onet.pl>

    > Czyżby znowu mnie coś ominęło w życiu? Co to jest "Flash Mob"?
    > - Szwejk

    Ze strony http://www.flashmob.krakow.prv.pl/
    "idea flash mobu jest bardzo prosta. obcy sobie ludzie umawiają się w
    określonym miejscu i czasie. spotykają się tylko po to, żeby razem zrobić
    coś dziwnego i/lub zabawnego. jedyny sens flash mobu to kolorowanie
    codzienności oraz dobra zabawa. spotykamy się tylko po to, żeby wykonać
    łatwe i krótkie zadanie. nie gromadzimy się wcześniej, nie rozmawiamy.
    dokładnie o określonej godzinie ujawniamy się i realizujemy wspólnie
    scenariusz, a zaraz po zakończeniu akcji rozchodzimy się."

    Zjawisko to poraz pierwszy pojawiło się w Stanach Zjednoczonych. Wtedy
    bodajże kilkadziesiąt osób stanęło przed wystawą jakiegoś sklepu i o
    umówionej godzinie zaczęli klaskać. Wynikiem jest konsternacja przechodniów
    i "kolorowanie codzienności".

    Jestem ciekaw, czy takie zgromadzeni ludzi jest legalne?

  • 4. Data: 2003-10-24 12:08:08
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-24 08:42 lejek napisał(a):

> [...]
    > bodajże kilkadziesiąt osób stanęło przed wystawą jakiegoś sklepu i o
    > umówionej godzinie zaczęli klaskać. Wynikiem jest konsternacja przechodniów

    Można się domyślić, że z USA :)

    > Jestem ciekaw, czy takie zgromadzeni ludzi jest legalne?

    Czemu nie? Jak pani przedszkolanka prowadzi dzieci do kina, to też jest
    nielegalne zgromadzenie?
    - Szwejk

  • 5. Data: 2003-10-24 12:51:33
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "lejek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokładnie o określonej godzinie ujawniamy się i realizujemy wspólnie
    > scenariusz, a zaraz po zakończeniu akcji rozchodzimy się."

    moze sie czepiam :) ale skoro sa sobie obcy i sie nie znaja to jak sie
    umawiaja na ta godzine i zadanie??

  • 6. Data: 2003-10-24 13:10:24
    Od: scream <s...@...pl>

    np przez www.flashmob.pl

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-10-24 13:37:05
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > np przez www.flashmob.pl

    to sie akurat domyslam ;)
    pytanie bylo z gatunku czepliwo-retorycznych

    pomysl dziwny ale moze wesoly

  • 8. Data: 2003-10-24 16:53:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > pomysl dziwny ale moze wesoly

    wg mnie beznadziejny, ale de gustibus.. :)