  • 11. Data: 2003-06-28 19:42:31
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że 28 Jun 2003 08:17:42 GMT *Rafal 'Raf256' Maj* napisał/a:

    > a...@e...net news:bditcb$kqd$1@news.onet.pl

    > MAgdo, uwazaj na tego oszuta (buzdygan) - to znany naciagacz i
    > pieniacz, poczytaj o nim w archiwach tej grupu, oraz grup .grafika3d
    > .filmy oraz .soc.seks

    Może wreszcie coś o sobie napiszesz,bo jak widzę we wszystkich Twoich
    postach,to daleko od tego buzdygana nie odskakujesz.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 12. Data: 2003-06-29 00:00:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@B...op.pl news:k6ruuknlhuv1.dlg@unikatowy.adres.e-maill

    > bo jak widzę we wszystkich Twoich postach,to daleko od tego buzdygana nie

    Masz racje, wlasnie wyslalem pozwy kilku "adminom usetu", zaraz posle tez
    pozew tobie - po czym zaloze kilka organizacji wyludzajacych pieniadze, a
    pozniej dam ogloszenie o prace, gdzie trezeba placic za zaszczyt przyjscia
    na rozmowe wstepna.

    Nastepnie zaczne pisac ze tylko ja mam racje, a ty nie, ze lew-starowicz
    sie myli a ja sie znam lepiej, i na koniec dam ci papatki, plonka, aha no i
    jeszcze do zadzwonie do ciebie oraz do twojego pracodawcy - ze chce 2.000
    pln odszkodowania za to ze mnie obrazasz na grupach news.

    i wtedy bede dokldnie jak buzdygan.

    eot.

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 13. Data: 2003-06-29 00:50:26
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że 29 Jun 2003 00:00:09 GMT *Rafal 'Raf256' Maj* napisał/a:

> [...]

    > jeszcze do zadzwonie do ciebie oraz do twojego pracodawcy - ze chce 2.000
    > pln odszkodowania za to ze mnie obrazasz na grupach news.

    Aaaaa,to dlatego tak zazdrościsz temu buzdyganowi i go obserwujesz.
    Chcesz być taki sam,ale na razie nie potrafisz.
    Wyobraź sobie,że ja mam go w KF i nic mnie nie obchodzi co ten człowiek
    sobie pisze.
    Patrz na wszystko bardziej optymistycznie i nie przejmuj się cudzymi
    głupotami i błędami.Staraj się pomyśleć nad swoim rozwojem,nie wzoruj się na
    innych,bo to Cię do Tworek doprowadzi.Miej swoje własne JA.

    Z tym optymistycznym akcentem:eot po prostu.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 14. Data: 2003-06-29 05:57:52
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Sat, 28 Jun 2003 21:39:16 +0200, Kaja <k...@B...op.pl>
    wrote:

    >To będzie coś nowego i podobno skutecznego.Zresztą zajrzyj sobie na stronę
    >Tepsy,może już coś jest na ten temat.

    To wam przypomne ostatnie dzieło tepsy (specjalnie małą literą :-)
    Progamik do wykorzystania przy pakiecie internetowym (trzeba było się
    logować na stronie) był niczym innym jak koniem trojanskim i kasował
    to i owo (np. folder Moje dokumenty). Za wszelkie programy
    made in tpsa z góty dziękujemy. Naszczęście jest dużo normalnych
    programów blokujących dialery, a wkrótce dołoczą antywirusy.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 15. Data: 2003-06-29 07:04:29
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > To będzie coś nowego i podobno skutecznego.Zresztą zajrzyj sobie na stronę
    > Tepsy,może już coś jest na ten temat.

    Tam bedzie z pewnoscia tyle nowego, ze bedzie mialo reklame tp i nic wiecej ponad to
    co juz jest i
    nie bedzie inaczej dzialac.
    Jedynym skutecznym zabezpieczeniem przeciw dialerkom jest stale lacze, albo
    niedopuszczanie do
    komputera dzieci- niezaleznie od tego czy maja 12 czy 30 lat.

    mer

  • 16. Data: 2003-06-29 20:17:14
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@B...op.pl news:15idh0vco0ahq$.dlg@unikatowy.adres.e-maill

    > Aaaaa,to dlatego tak zazdrościsz temu buzdyganowi i go obserwujesz.
    > Chcesz być taki sam,ale na razie nie potrafisz.

    Racja, nie potrafie bys sq*em ani kanalia, ale jakos nie zaluje tego ;)

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 17. Data: 2003-06-29 20:58:24
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie [OT]
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > i wtedy bede dokldnie jak buzdygan.

    O wlasnie, ktos widzial niedawno jakies posty Buzdygana? Albo Jasko z
    Toronto (Jasko z Toronto to byl gosc, ktory widzial wszedzie spisek
    zydowski, karetki nie mialy krzyza, tylko stylizowana gwiazde dawida, w
    herbie uniwersytetu warszawskiego tez je znalazl). Teskno mi za nimi ;)

    wer

  • 18. Data: 2003-06-29 21:43:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@w...tnijto.pl news:3EFF52F0.8030406@wp.tnijto.pl

> [...]
    > zydowski, karetki nie mialy krzyza, tylko stylizowana gwiazde dawida, w
    > herbie uniwersytetu warszawskiego tez je znalazl). Teskno mi za nimi ;)

    Obecnie trolluje tylko na p.s.seks, z .grafika3d siew chyba wycofal, czasem
    na .film napisz ze "kupa niemozebna" ;)

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 19. Data: 2003-06-29 22:39:36
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Sun, 29 Jun 2003 07:57:52 +0200 *klawy jak cholera*
    napisał/a:

> [...]
    > Progamik do wykorzystania przy pakiecie internetowym (trzeba było się
    > logować na stronie) był niczym innym jak koniem trojanskim i kasował

    Nie pamiętam już czy kasował foldery i nie pamiętam nawet dlaczego ten
    programik zaraz usunęłam.

    > Za wszelkie programy
    > made in tpsa z góry dziękujemy. Naszczęście jest dużo normalnych
    > programów blokujących dialery, a wkrótce dołoczą antywirusy.

    Programów antywirusowych to jest sporo,a jakie np.są antydialery?

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 20. Data: 2003-06-29 22:41:00
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Sun, 29 Jun 2003 09:04:29 +0200 *mer* napisał/a:

> [...]
    niedopuszczanie do
    > komputera dzieci- niezaleznie od tego czy maja 12 czy 30 lat.

    Masz rację! :-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja