  • 11. Data: 2011-07-01 20:34:01
    Temat: Re: daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 11:07, rom pisze:
    > Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu
    > (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku) , nie
    > byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie
    > deszczu bardzo dudnią.
    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
    > daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

    Pogadaj z sąsiadem, że ty na swój koszt "okleisz" jego daszek od
    góry karimatą. On "nie będzie" widział oszpecenia - Ty będziesz
    miał ciszę.

    Chwilowo sąd nie potrzebny.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-02 09:58:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rom" <r...@o...pl> napisał

> [...]
    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż
    > owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

    Wszystko co jest poza wnętrzem lokalu zalicza się do części wspólnych
    i poszczególni lokatrzy nie mogą samowolnie w to ingerować. A zatem
    pierwsze kroki skieruj do administracji i zapytaj czy zezwoliła na
    taką ingerencję w elewację budynku. Ponadto zgłoś im uciążliwość jaką
    ten daszek stanowi dla ciebie.

  • 13. Data: 2011-07-02 16:33:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-02 11:58, Alek pisze:
> [...]
    > pierwsze kroki skieruj do administracji i zapytaj czy zezwoliła na taką
    > ingerencję w elewację budynku. Ponadto zgłoś im uciążliwość jaką ten

    Pewnie musiałby powiedzieć w administracji, że już nie może narzygać,
    nalać itd sąsiadowi niżej na balkon i bardzo z tego powodu jest
    sfrustrowany.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-07-03 11:53:24
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    wiadomości news:iumq3l$bad$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "rom" <r...@o...pl> napisał
    >
    > Ponadto zgłoś im uciążliwość jaką ten daszek stanowi dla ciebie.

    Czy dało by radę podciągnąć to pod Art.51 kodeksu wykroczeń? , a może coś
    innego?

  • 15. Data: 2011-07-03 12:25:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    SDD napisał(a):
    > Zmien na jednorodzinne i po klopocie.
    Tak Ci sie tylko wydaje.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-07-03 14:14:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rom wrote:
> [...]
    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż
    > owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

    zgłosić do spółdzielni że mieszkaniec zamontował coś do budynku bez zgody
    właściciela budynku.

  • 17. Data: 2011-07-03 14:15:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > Pewnie musiałby powiedzieć w administracji, że już nie może narzygać,
    > nalać itd sąsiadowi niżej na balkon i bardzo z tego powodu jest
    > sfrustrowany.

    nie każdy ma takie problemy jak Animka, nie sądzić innych po sobie.

  • 18. Data: 2011-07-03 15:33:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-03 16:15, Marek Dyjor pisze:

    > nie każdy ma takie problemy jak Animka, nie sądzić innych po sobie.

    Tak, miałam problemy z zaszczańcami, chołotą z piętra wyżej dlatego mam
    solidny daszek na loggi. Trochę mnie to kosztowało, ale ...wiesz co

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-07-04 08:04:02
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Zrób zdjęcia.
    Skieruj dwa pisma:
    Do wydziału architektury w urzędzie gminy, oraz do Powiatowego Inspektora
    Nadzoru Budowlanego.
    W piśmie zapytaj m.in. innymi, czy owa konstrukcja podlegała zgłoszeniu
    względnie wydaniu decyzji o pozwoleniu na budowę.
    PINB "z automatu" uwielbia odpowiadać, że nie jesteś stroną (stroną wg PINB
    byłaby Twoja Spółdzielnia, Wspólnota lub Zarządca obiektu budowlanego), warto
    więc powołać się na jakiś inny interes (prawny, a nie faktyczny).
    Może grupowi koledzy coś podpowiedzą z zakresu "uprzejmego donosu
    obywatelskiego".
    A i ważne:
    Akurat ten hałas to urzędnicy będą mieli głęboko w d... .
    Raczej obciążenie wiatrem, śniegiem, odprowadzenei wody opadowej, zakotwiony
    nie wiadomo jak ciężar (czy jest projekt budowlany podpisany przez
    uprawnionego inżyniera), elewacja (prawa autorskie architekta).

    -----

  • 20. Data: 2011-07-04 13:45:33
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc powołać się na jakiś inny interes (prawny, a nie faktyczny).
    > Może grupowi koledzy coś podpowiedzą z zakresu "uprzejmego donosu

    Qurcze toż to wojna ....a ja chcę tylko aby wyciszyc ten p.....daszek