  • 1. Data: 2011-06-30 22:12:31
    Temat: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
    Od: mi <m...@o...pl>

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/34
    3532,antyterrorysci-u-trzynastolatka-co-zrobil.html,
    1,2

    "Policyjni _antyterroryści_ wpadli do jednego z mieszkań w
    Bielsku-Białej. Ich celem był trzynastoletni chłopiec. Co zrobił? (...)
    W sieci publikował on swoje "osiągnięcia" w produkcji i detonacji
    materiałów wybuchowych."

    Od razu czuję się bezpieczniej. Dzielna policja, zapewne w wyniku
    postanowienia jeszcze bardziej dzielnych i jeszcze bardziej
    błyskotliwych prokuratorków, ujęła groźnego nastolatka. Już nie będziemy
    się obawiać, że zorganizowana przestępczość będzie czytać jego blog.
    Odcięliśmy im dostęp do materiałów wybuchowych. Biznesmenom już nie będą
    podkładane bomby z materiałów powszechnie dostępnych.

    W przyszłym tygodniu spodziewam się nalotów na księgarnie i biblioteki.
    Tam tyle informacji jak z chemii domowej chałupniczymi metodami zrobić
    materiały wybuchowe.

    Po co ścigać i narażać się prawdziwym bandytom. Jeszcze można się
    skompromitować jak w Magdalence albo dostać kulkę jak Papała.

  • 2. Data: 2011-07-01 10:29:50
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku mi napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > Bielsku-Białej. Ich celem był trzynastoletni chłopiec. Co zrobił? (...)
    > W sieci publikował on swoje "osiągnięcia" w produkcji i detonacji
    A nie było czasem tak, że robił bomby, które naprawdę wybuchały?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2011-07-01 10:34:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 12:29, Maciek pisze:

    > A nie było czasem tak, że robił bomby, które naprawdę wybuchały?

    Ile masz lat?

    Bo "za moich czasów" (tej "niewolącej ludzi komuny") praktycznie każdy
    chłopak się taką pirotechniką parał.

    Póki nie zaczął wysadzać domów partii, żadna ubecja mu do domów nie
    wjeżdżała.

  • 4. Data: 2011-07-01 10:55:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2011 12:34, Andrzej Ława pisze:
    > Bo "za moich czasów" (tej "niewolącej ludzi komuny") praktycznie każdy
    > chłopak się taką pirotechniką parał.

    Ja tam nie wiem, bo ja z moimi kolegami, tośmy co najwyżej nakrętki po
    wódce z saletrą odpalali. Fakt, co odważniejsi, jak mieli fatra na
    grubie, to karbidem strzelali, co już za bezpieczne nie było.

    > Póki nie zaczął wysadzać domów partii, żadna ubecja mu do domów nie
    > wjeżdżała.

    No jasne, niech wysadzi kamienicę, zabije sąsiadów... Ważne, żeby Dom
    Partii stał. Też masz kuźwa podejście....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2011-07-01 11:22:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No jasne, niech wysadzi kamienicę, zabije sąsiadów... Ważne, żeby Dom
    > Partii stał. Też masz kuźwa podejście....

    Ty to masz potężne upośledzenie umysłowe... Czy może celowo wypaczasz
    sens mojej wypowiedzi?

  • 6. Data: 2011-07-01 11:32:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-07-2011 13:22, Andrzej Ława pisze:

    > Ty to masz potężne upośledzenie umysłowe... Czy może celowo wypaczasz
    > sens mojej wypowiedzi?

    Andrzej, gadasz do Tristana używając ironii i sarkazmu, o metaforach nie
    wspominając.
    Ja nie wiem, czy to nie podpada pod "nieludzkie traktowanie".
    Jeszcze Cię trybunał w Hadze ścignie, wyhamuj. ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2011-07-01 20:55:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ty to masz potężne upośledzenie umysłowe... Czy może celowo wypaczasz
    > sens mojej wypowiedzi?

    A jaki jest sens? Bo ja zrozumiałem, że za PRL było fajnie, bo nikt nie
    ścigał produkujących bomby nastolatków.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2011-07-01 21:07:10
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 01.07.2011 22:55, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > A jaki jest sens? Bo ja zrozumiałem, że za PRL było fajnie, bo nikt nie
    > ścigał produkujących bomby nastolatków.

    Jeśli brać tylko ten wycinek rzeczywistości to zgadza się - było
    fajniej. Podasz ilu tych "produkujących bomby nastolatków" wykonało
    zamach na czyjeś życie lub choćby mienie?

    Flagowymi represjami każdego totalitaryzmu są represje za "manie",
    "niemanie", "bycie" lub "niebycie". Zmienia się tylko katalog
    przedmiotów i cech.

    Wiecie co, towarzyszu Tristan? Podziwiam waszą naiwność. To niebywałe
    błogosławieństwo.

  • 9. Data: 2011-07-01 21:11:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i cech.
    >
    > Wiecie co, towarzyszu Tristan? Podziwiam waszą naiwność. To niebywałe

    Zamach, to pewnie niewielu. Ale znam kilka przypadkowych detonacji,w
    których zginęli sami pirotechniczy, lub osoby postronne.

  • 10. Data: 2011-07-01 21:30:34
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 01.07.2011 23:11, Robert Tomasik wrote:
    > Zamach, to pewnie niewielu. Ale znam kilka przypadkowych detonacji,w
    > których zginęli sami pirotechniczy, lub osoby postronne.

    Rozumiem, że argumentem są owe osoby postronne. Bo chyba nie, może i
    tragiczny ale jednak nieprzypadkowy, los pirotechników.

    Takie opiekuńcze myślenie prowadzi na manowce. Jedną z odnóg takiego
    systemu jest traktowanie ludzi jak bydło, za które trzeba myśleć i
    zapewniać im bezpieczeństwo. Drugą jest zajmowanie się bzdurami jak
    nastolatkami, którzy mają pół słoika prochu. Podczas gdy nie ma sił i
    kompetencji na walkę z prawdziwymi zagrożeniami. Co nieuchronnie
    prowadzi do tego, że mniej lotni funkcjonariusze dowartościowują się (bo
    na pewno nie dbają o bezpieczeństwo) na maluczkich. Zaś ci bardziej
    lotni widzą, ze to jedna wielka hucpa i przestają nawet udawać
    zaangażowanie dbając wyłącznie o karierę. Albo i nawet o to nie dbając.

    To jak tam, macie już zabójcę szefa? Czy braknie ludzi, bo trzeba złapać
    13 letnich posiadaczy prochu albo marychy?