  • 1. Data: 2011-07-01 09:07:38
    Temat: daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu
    (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku) , nie
    byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie
    deszczu bardzo dudnią.
    Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
    daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

  • 2. Data: 2011-07-01 09:11:35
    Temat: Re: daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "rom" <r...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
    > daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.
    Chyba najlepiej zgłoś się do Pana Bozi, coby deszcze omijały "TWÓJ" balkon.

    :)

  • 3. Data: 2011-07-01 09:28:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 11:07:38 +0200, rom napisał(a):

    > (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku)

    A swoją podłogę "od dołu" też malujesz? :D

    NMSP

  • 4. Data: 2011-07-01 10:01:16
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > A swoją podłogę "od dołu" też malujesz? :D
    >
    > NMSP

    Ten aspekt jest drugorzędny , ja też tak rozumuję , dlatego ta część pytania
    była w nawiasie , a co z zasadniczym problemem.....?

  • 5. Data: 2011-07-01 10:19:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rom" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ten aspekt jest drugorzędny , ja też tak rozumuję , dlatego ta część
    > pytania była w nawiasie , a co z zasadniczym problemem.....?

    Zasadniczym problemem jest zamieszkiwanie w budownictwie wielorodzinnym.
    Zmien na jednorodzinne i po klopocie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-07-01 11:56:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rom" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > była w nawiasie , a co z zasadniczym problemem.....?

    A rozmawiałes z sąsiadem? Czy stosunki dobrosiasiedzie zaczynasz od
    paragrafów?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-07-01 12:08:55
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    > Użytkownik "rom" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A rozmawiałes z sąsiadem? Czy stosunki dobrosiasiedzie zaczynasz od
> [...]

    Gdybym dogadał się z sąsiadem , to bym nie szukał pomocy na grupie

  • 8. Data: 2011-07-01 13:16:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 11:07:38 +0200, "rom" <r...@o...pl> said:

    > Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu
    > (czy balkon od dołu jest mój?

    A od góry balkon sąsiada jest twój? (nie dotyczy złośliwca
    mieszkającego na ostatnim piętrze)

    > wykonany jest z materiałów które w czasie
    > deszczu bardzo dudnią

    Niemożliwe.
    Prędzej krople deszczu to robią...

    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
    > daszka

    Wybory=>Sejm=>Szef klubu/Marszałek ew. bóg, tfu! wódz partii
    zwycięskiej=>Ustawa O Zakazie Montowania Daszków na Suficie Będącym
    Podłogą Sąsiada Z Góry.
    ;-)

    > , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

    Kup jakąś gąbkę i wyklej nią ten daszek...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-07-01 14:07:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/1/2011 4:07 AM, rom wrote:
> [...]
    > Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
    > daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

    zamontuj sobie daszek z gabki tuz nad jego.

  • 10. Data: 2011-07-01 20:29:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > zamontuj sobie daszek z gabki tuz nad jego.

    A już myślałem, że zaproponują mu
    zrzut np arbuza z ostatniego piętra ;-)