  • 1. Data: 2011-06-30 22:48:24
    Temat: [kronika2prl] Jak się robi kariery w II PRL
    Od: mi <m...@o...pl>

    "Uważam Rze", nr 21/2011, str.97:

    "Być może rozpoczyna się najszybsza kariera w polskim wymiarze
    sprawiedliwości. Wystarczyło na chwilę zapomnieć o tych wszystkich
    bezstronnościach oraz innych abstraktach i wysłać lidera lidera PiS do
    psychiatry. Szach-mat, perfekcyjna robota wyborcza, partia tego panu
    sędziemu nie zapomni. Tak więc za rok sąd apelacyjny, potem może
    Trybunał Konstytucyjny, Strasburg albo fotel wiceministra? Tylko chwila
    podłości, a perspektywa może i dożywotnia. Tak się właśnie wykuwają
    gwiazdorzy palestry i przyszłe autorytety moralne."

    Gwoli wyjaśnienia: opisany geniusz jurystyki dociekał stanu psychicznego
    podsądnego po 17 kwietnia 2010 roku w związku z pozwem dot. dotyczącym
    wydarzeń z 2008 roku. To pierwszy przypadek w dziejach ludzkości gdy
    stan psychiczny z przyszłości mógł mieć wpływ na czyny z przeszłości. No
    ale takaż piękna okazja do zrobienia instytucjonalnej insynuacji i
    wytarzania w błocie.

    Panie sędzio, proszę ode mnie pozdrowić innych podróżników w czasie,
    których pan spotka w swojej karierze bardzo niedyspozycyjnego sędziego.
    Proszę poprosić ode mnie by wysłali mi kartkę z przyszłości i napisali
    kiedy wreszcie polski wymiar sprawiedliwości będzie zdekomunizowany albo
    kiedy pousuwani z niego będą absolutnie niedyspozycyjni kretyni.