  • 1. Data: 2004-05-19 06:24:45
    Temat: darowizna??? bardzo pilne
    Od: "wiktor" <w...@w...pl>

    Witam
    Dogadałem się z dyrektorem sasiedniej szkoły ,że w zamian za dwa komputery
    da mojej szkole zeskok do skoku wzwyż, wszyscy są zadowaoleni, pytanie jak
    to załatwić żeby pod względem prawnym nikt się nie przyczepił, czy aktem
    darowizny czy może jest jakis inny sposób
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pozdrawiam
    Wiktor

    --
    w...@p...wp.pl

  • 2. Data: 2004-05-19 08:31:33
    Temat: Re: darowizna??? bardzo pilne
    Od: "xmarcel " <x...@N...gazeta.pl>

    wiktor <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > to załatwić żeby pod względem prawnym nikt się nie przyczepił, czy aktem
    > darowizny czy może jest jakis inny sposób

    umowa cywilno-prawna zamiany
    chyba bedzie trzeba oszacowac wartosc przedmiotow i umiescic te kwote w umowie

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2004-05-19 08:47:54
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "xmarcel " <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > umowa cywilno-prawna zamiany
    > chyba bedzie trzeba oszacowac wartosc przedmiotow i umiescic te kwote w
    umowie

    a skarbówka i tak się do czegoś przyczepi...

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-05-19 10:14:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ > umowa cywilno-prawna zamiany
    [...]
    >+ a skarbówka i tak się do czegoś przyczepi...

    ...jak nie zaniżą wartości do PCC to może nie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-05-19 10:45:57
    Od: "mr" <m...@p...fm>

    Nie mozna tego wypozyczyc na dluzej nieokreslony czas ?
    /mr/

  • 6. Data: 2004-05-19 14:20:00
    Od: sebol <i...@a...pl>

    wiktor wrote:

> [...]
    > to załatwić żeby pod względem prawnym nikt się nie przyczepił, czy aktem
    > darowizny czy może jest jakis inny sposób

    Cywiloprawna umowa sprzedaży ale do 1000 zł wtedy bez podatku. W razie
    kłopotów rozbić na 2 "raty" po 900 zł w dwa miesiące. ;)

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl