  • 1. Data: 2004-05-18 22:34:08
    Temat: gdzie znajdę... ?
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dane statystyczne o tym ile firm powstało w tym roku i w poprzednich
    latach w Polsce (ile zostało zarejestrowanych) ?

    Czy tylko pozostają mi roczniki statystyczne w bibliotekach, czy może
    jest jeszcze jakaś inna możliwość ?

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-05-19 06:58:57
    Temat: Re: gdzie znajdę... ?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Grzegorz wyskrobał(a):
> [...]
    > latach w Polsce (ile zostało zarejestrowanych) ?
    >
    > Czy tylko pozostają mi roczniki statystyczne w bibliotekach, czy może

    Strony Głównego Urzędu Statystycznego, ale nie wiem czy akurat takie
    informacje są w Internecie. Jak nie, to rocznik statystyczny w bibliotece.

    --
    Bartek Gliniecki