  • 1. Data: 2007-09-23 20:17:20
    Temat: dane przestepcy
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Dlaczego dane przestępców są z reguły utajnione i widzimy
    "czarnopaskowego" skazanego Adriana X. zamiast pełnej fotki delikwenta z
    danymi Adrian Iksiński zamieszkały przy Marszałkowskiej w dzielnicy
    Warszawa Centrum, Mazowieckie?
    z takimi opisami spotkałem się w Irlandii, czemu u nas tak nie jest?

  • 2. Data: 2007-09-23 20:40:36
    Temat: Re: dane przestepcy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wologf wrote:
> [...]
    > Warszawa Centrum, Mazowieckie?
    > z takimi opisami spotkałem się w Irlandii, czemu u nas tak nie jest?

    bo u nas tak nie jest.

  • 3. Data: 2007-09-23 21:06:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warszawa Centrum, Mazowieckie?
    > z takimi opisami spotkałem się w Irlandii, czemu u nas tak nie jest?

    Dlaczego zlodzieje u nas dostaja odsiadke, zawiasy, grzywne a nie ucina sie
    im reki?
    Z takimi przypadkami spotkalem sie w Arabii Saudyjskiej. Dlaczego u nas tak
    nie jest?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-09-23 22:29:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

> [...]
    > im reki?
    > Z takimi przypadkami spotkalem sie w Arabii Saudyjskiej. Dlaczego u nas tak

    Ty się zgrywasz, czy na prawdę jesteś aż tak odmóżdżony?

  • 5. Data: 2007-09-24 08:05:33
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2007 22:17:20 +0200, wologf napisał(a):

> [...]
    > Warszawa Centrum, Mazowieckie?
    > z takimi opisami spotkałem się w Irlandii, czemu u nas tak nie jest?

    Przestępców czy podejrzanych? Bo to spora różnica.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2007-09-24 08:54:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:tv5js4-vbv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ty się zgrywasz, czy na prawdę jesteś aż tak odmóżdżony?

    Moglbys rozwinac? To bardzo interesujace spostrzezenie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-09-24 09:42:57
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Dlaczego zlodzieje u nas dostaja odsiadke, zawiasy, grzywne a nie ucina
    > sie im reki?
    > Z takimi przypadkami spotkalem sie w Arabii Saudyjskiej. Dlaczego u nas
    > tak nie jest?

    Dlaczego u nas podaje sie imie i nazwisko sedziego, prokuratora
    a nie podaje sie imienia i nazwiska skazanego?
    Mozesz temat wyjasnic?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2007-09-24 10:07:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SDD napisał:
> [...]
    > im reki?
    > Z takimi przypadkami spotkalem sie w Arabii Saudyjskiej. Dlaczego u nas tak

    Dlatego, że :
    1) Jesteśmy w XXI wieku a oni zatrzymali się w średniowieczu.
    2) Okaleczenie człowieka jest zbrodnią.
    3) W Arabii Saudyjskiej kradną jak i u nas z czego wynika, że to nic nie
    daje.

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2007-09-24 10:12:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego u nas podaje sie imie i nazwisko sedziego, prokuratora
    > a nie podaje sie imienia i nazwiska skazanego?
    > Mozesz temat wyjasnic?

    Bo takie sa przepisy?
    Bo sad tak nie orzekl w wyroku?

    Pozdrawiam