  • 11. Data: 2005-03-19 19:08:06
    Temat: Re: dane firmy na stronie www
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns961EC49807F51dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Jesteś przekonany, że osobie będącej urzędnikiem wolno _sprzedawać_
    > jakikolwiek dane w jakich wszedł posiadanie w związku z wykonywaną pracą
    > (nawet takie które są ogólnodostępne)?

    Nie jestem przekonany, ale skąd bedzie wiadomo, że wogole cokolwiek sprzedal
    i skad bedzie wiadomo, ze ma te dane w zwiazku z prowadzona dzialanoscia.

    vertret

  • 12. Data: 2005-03-19 21:20:33
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-19 15:44, *vertret(at)op.pl* w te oto słowa się
    odzywa:

    > Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Tak, ale pod dwoma warunkami.
    > Po pierwsze (w wypadku DG) nie bedzie tam informacji o finansach firmy.

    nie musi byc tych informacji, wystarczy ze sie umowia, ze daje dane
    firm, ktore osiagnely dochod nie nizszy niz....
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 13. Data: 2005-03-19 21:30:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Znajoma prowadzi mał? firmę. Dzięki "uczynno?ci" jakiego? urzędnika jej dane
    > teladresowe /firmy/ znalazły się na stronie panoramy firm . Problem polega
    > na tym że panorama podaje również numer telefonu którego znajoma nie
    > zamierza używać w działalno?ci firmy. Dodam że znajoma nikomu nie udzielała

    Czy PKT nie trzeba placic z umieszczenie czegos w ich ksiazce ? Czy
    znajoma kiedykolwiek dostala jakas fakture ? Troche to dziwne, ze PKT
    zamieszcza za darmo jakies dane w darmowej ksiązce ... w koncu z czego
    oni maja zyc ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-03-19 21:41:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Mar 2005, KrzysiekPP wrote:

    >+ Czy PKT nie trzeba placic z umieszczenie czegos w ich ksiazce ?

    "Czegoś" tak a "czegoś" nie.
    Wybór danych (adres, dziedzina) wstawiają za darmo - w ich
    interesie jest kompletność książki aby klienci mieli interes
    w korzystaniu z niej :)
    Inne dane można zamieścić odpłatnie.
    W też mają interes :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2005-03-19 21:56:04
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Inne dane można zamieścić odpłatnie.
    > W też mają interes :)

    Nie znam szczegolow oferty, moja jedna znajoma prowadzaca firme
    architektoniczna powiedziala mi pare tygodni temu, ze raz do niej z PKT
    zadzwonili i zarządali kwoty jakies ~500 zl za umieszczenie danych
    firmy. Skutecznie ją to zniechecilo ... Byc moze ten przedstawiciel nie
    byl specjalnie uczciwy i zaproponowal od razu jakies cuda reklamy z
    wytluszczonym drukiem/ramkami i czcionką 200% ? Tak czy inaczej osiagnal
    dokladnie odwrotny efekt ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-03-19 23:55:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Adam S. wrote:
    > Dodam że znajoma nikomu nie
    > udzielała zgody publikację tych danych a telefon jest zarejestrowany na
    > inną osobę . Czy możecie mi wskazać ustawę która byłaby pomocna w
    > nakłonieniu panoramy do usunięcia tych danych

    Jeśli chodzi o usunięcie numeru telefonu, to powinno wystarczyć poproszenie
    PF o to (oświadczając, że dany nr telefonu nie należy do danej firmy).
    Przecież nie leży w ich interesie publikowanie nieprawdziwych informacji

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 17. Data: 2005-03-20 02:39:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> popełnił 19 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d1htam$4qk$1@news.onet.pl:

    > Nie jestem przekonany,
    Cieszę się, że zmieniłeś zdanie...

    > ale skąd bedzie wiadomo, że wogole cokolwiek sprzedal
    ATSD
    Podanie pewnych związków chemicznych powdujących śmierć
    też bywa ciężkie do udwodnienia...

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-03-20 09:19:55
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > nie musi byc tych informacji, wystarczy ze sie umowia, ze daje dane
    > firm, ktore osiagnely dochod nie nizszy niz....

    Przypominam, że mówimy o ogólnie dostępnych informacjach.

    vertret