    From: "dj.macko" <d...@a...WYTNIJTOcc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    Date: Fri, 19 Dec 2003 15:49:24 +0100

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brusp3$44r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam, potrzebuje opinii, porady...
    >
    > Zostalem zwolniony za ciezkie naruszenie przepisow z art 52 gdyz moj
    > pracodawca przeczytal moje e-mail'e znajdujace sie na firmowym laptopie...

    Witam,
    Mysle ze pracowac w tej firmie i tak juz nie bedziesz

    1. zgloszenie na policje wg co napisala walia78@....
    2. odwolanie do sadu pracy nic nie kosztuje nie musisz wynajmowac prawnika
    zobaczysz co z tego wyjdzie (punkt 1 i 2)

    tak apropo jak mozna takie dane w dodatku NIEZABEZPIECZONE zostawiac w
    miejscu gdzie twoj szef ma dostep !!!
    a decyzji szefa sie nie dziwie skoro dowiedzial sie co wyprawiasz :)

    p.s. nie powolywal bym sie na to ze szef prosil cie abys podal sie za kogos
    innego
    bo jakie to ma znaczenie dla tej sprawy ???
    m.