  • 1. Data: 2004-05-26 11:39:29
    Temat: czy to sa jaja? (prokuratura etc.)
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    Jakis czas temu zapomnialo sie mojej ksiegowej uregulowac raty
    za handel alkoholem (mam kawiarnie). Nieswiadomie gonilem
    piwko i wodeczke dalej az mnie PIH zaatakowal. Wydalo sie.
    No to w zwiazku z tym musialem wydzierzawic swojej zonie cafe
    postarala sie o zezwolenie na handel alkoholem i cisnie sprawe dalej.
    Sad przywalil mi 1.000 grzywny (nie odwolywalem sie)
    Teraz wracam z Prokuratury (od wyjatkowo wrednej baby) gdzie dowiedzialem
    sie
    ze musze okazac dokumenty firmy i zezwolenia.
    Tlumacze babie z usmiechem, ze to juz nie moja sprawa, ze teraz zona psiada
    aktywne zezwolenia etc. Baba mi na to ze nic smiesznego w tym nie ma (co za
    bezczelnosc) i informuje mnie
    ze jak bedzie chciala to mi zalatwi ze juz nigdy zezwolenia nie dostane.
    Stanelo na tym, ze wezwie moja zone (pisemnie) i Ona bedzie musiala okazac
    kwity.

    W zwiazku z powyzszym pytam - czy kurwa jebana prokuratura nie ma nic innego
    do roboty?
    PRZECIEZ TO SA JAJA!!! Niech wezwa wszystkich przedsiebiorcow do okazania
    zezwolen na chuj tylko mnie!!!!! Jak stac na strazy prawa to na calego!!!!
    Psia jebana mac!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-05-26 12:35:26
    Temat: Re: czy to sa jaja? (prokuratura etc.)
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "VND" <v...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c91vlh$rru$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > okazania zezwolen na chuj tylko mnie!!!!! Jak stac na strazy prawa to
    > na calego!!!! Psia jebana mac!!!!!!!!!!!

    Ciekawi mnie czy o to samo i w ten sam sposób
    zapytałeś Panią prokurator czy tylko tu masz
    taką niewyparzoną gębę?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 3. Data: 2004-05-26 12:59:58
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "VND" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Psia jebana mac!!!!!!!!!!!

    I po co się tu wydzierasz niewychowany kmiocie ?
    Może twoi kolesie z bramy się nad tobą użalą?

    Leszek

    Leszek

  • 4. Data: 2004-05-26 13:13:34
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    Widac ze koledzy Andrzej_K i Leszek sa urzedasami
    na naszych garnuszkach (podatnikow) i nie maja pojecia
    jak ciezko jest walczyc z wynisla holota z posadek panstwowych (sami pewnie
    nimi sa)
    Jakby koledzy sprobowali poprowadzic wlasna DG to niewatpliwie
    zmienili by swoj stosunek do mojej wypowiedzi (no chyba ze maja
    pustke miedzy nogami i godziliby sie na arogancje wladz i urzedow)

    ps.
    wiem, ze sie unioslem, lecz uwazam, ze calkie zasadnie
    ps.2
    pani prokurator zwrocilem uwage ze jest urzednikiem panstwowym
    a zwracanie uwagi petentowi na usmiech na twarzy jest wyjatkowo
    niemile widziana postawa autokratyczna (w zw. zapewne z zajmowanym
    stanowiskiem).

  • 5. Data: 2004-05-26 13:33:27
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    I od razu uprzedzam uczciwych i rzetelnych Urzednikow - TO NIE BYLO DO WAS!
    Nie gniewac mi sie...

    Pzdrw

  • 6. Data: 2004-05-26 13:54:23
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

> [...]
    > na naszych garnuszkach (podatnikow) i nie maja pojecia
    > jak ciezko jest walczyc z wynisla holota z posadek panstwowych (sami

    Jesteś głupszy niż sobie wyobrażasz.

    Leszek

  • 7. Data: 2004-05-26 13:57:23
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    VND napisał(a):

    [ciach]
    1. Arogancja wladz i urzedow - tak, istnieje.
    2. Z chamstwem na grupie absolutnie sie nie zgadzam i walczyc bede.
    3. Arogancja to nie to samo, co chamstwo - a to wlasnie Wasc tutaj
    zaprezentowales.
    pzdr
    A.

  • 8. Data: 2004-05-26 14:00:58
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > Użytkownik "VND" napisał w wiadomości

    Ten zwrot doskonale oddaje uczucia, jakie w normalnym człowieku budzi widok
    zarozumiałego
    urzędasa. Kiedy te pasożyty zrozumieją, że powinni się każdemu podatnikowi w pas
    kłaniać i po
    rękach całować?
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-05-26 14:07:41
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "alex747" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Kiedy te pasożyty zrozumieją, że powinni się każdemu podatnikowi w pas
    kłaniać i po
    > rękach całować?

    Urzędnicy też płacą podatki. Całuj;)

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-05-26 14:14:38
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Urzędnicy też płacą podatki. Całuj;)

    ... faktycznie ich podatki też opłaca podatnik
    (skoro płaci im pensje);

    g.