    From: "VND" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy to sa jaja? (prokuratura etc.)
    Date: Wed, 26 May 2004 13:39:29 +0200

    Jakis czas temu zapomnialo sie mojej ksiegowej uregulowac raty
    za handel alkoholem (mam kawiarnie). Nieswiadomie gonilem
    piwko i wodeczke dalej az mnie PIH zaatakowal. Wydalo sie.
    No to w zwiazku z tym musialem wydzierzawic swojej zonie cafe
    postarala sie o zezwolenie na handel alkoholem i cisnie sprawe dalej.
    Sad przywalil mi 1.000 grzywny (nie odwolywalem sie)
    Teraz wracam z Prokuratury (od wyjatkowo wrednej baby) gdzie dowiedzialem
    sie
    ze musze okazac dokumenty firmy i zezwolenia.
    Tlumacze babie z usmiechem, ze to juz nie moja sprawa, ze teraz zona psiada
    aktywne zezwolenia etc. Baba mi na to ze nic smiesznego w tym nie ma (co za
    bezczelnosc) i informuje mnie
    ze jak bedzie chciala to mi zalatwi ze juz nigdy zezwolenia nie dostane.
    Stanelo na tym, ze wezwie moja zone (pisemnie) i Ona bedzie musiala okazac
    kwity.

    W zwiazku z powyzszym pytam - czy kurwa jebana prokuratura nie ma nic innego
    do roboty?
    PRZECIEZ TO SA JAJA!!! Niech wezwa wszystkich przedsiebiorcow do okazania
    zezwolen na chuj tylko mnie!!!!! Jak stac na strazy prawa to na calego!!!!
    Psia jebana mac!!!!!!!!!!!