eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy sklep internetowy moze? › Re: czy sklep internetowy moze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy sklep internetowy moze?
    Date: Sat, 07 May 2005 20:39:32 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <d5jqkm$kkg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <0U9fe.16413$_9.6693@news.chello.at> <d5jcpk$geb$5@inews.gazeta.pl>
    <dwcfe.1814$Dn.402@trndny02> <d5jp18$id9$1@inews.gazeta.pl>
    <UVdfe.2537$HY6.1212@trndny05>
    NNTP-Posting-Host: 68.184.219.79.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115516375 21136 68.184.219.79 (8 May 2005 01:39:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 May 2005 01:39:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <UVdfe.2537$HY6.1212@trndny05>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:295794
    [ ukryj nagłówki ]

    magisterek wrote:
    >
    >
    >
    > Nie prawda. Opinia prawnikow jest taka ze jezeli konsument wierzy ze
    > cena jest autentyczna i ja akceptuje to jest to obowiazujaca umowa. A
    > konsument ma prawo wierzyc w autentycznosc oferty w wiekszosci wypadkow.

    Nie opinia prawników, tylko opinia jednej prawniczki z której
    dziennikarzyna zrobił wielki artykuł.
    Jak się bedziesz opierał na interpreatacjach w gazetach to daleko nie
    zajedziesz.


    >
    > Zwlaszcza w dobie konkurencji internetowej.
    >
    > Na mnie jakis hotel z markowa w UK nazwa w srodku Londynu nie dziala.
    > Cena tak. Mam prawo wierzyc ze jest to promocja w sieci. Klikam, place
    > plastikiem, i JEST MOJE.
    >
    > Nie?

    Nie. Jeżeli możesz oczekiwać że cena jest wynikiem pomyłki.

    >
    > Nie mowiac o negatywnej reklamie na wypadek procesu.
    > http://www.alitaliasucks.com/index2.html

    I to jest argument dla firmy.


    >
    > Twierdze, ze nie jestes biznesmenem...
    >
    Twierdzę, że jeszcze ci trochę doświadczenia życiowego brakuje,
    ledwo ci piórka wyrosły, a już chciałbyś ziemię dookoła oblecieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1