    From: magisterek <k...@n...ki>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy sklep internetowy moze?
    Date: Sun, 08 May 2005 01:27:16 GMT

    witek wrote:

    > No przeczytałem. I co?
    > Wynika z niego, ze firmy bojąc się o renomę marki postanowiły
    > zaakceptowac to co sprzedały z jednym zerem mniej, mimo, że takiego
    > obowiązku nie miały.
    > Jak widać u nas firmy mniej się o własną markę boją, bo im wisi.
    > Za mała konkurencja.

    Nie prawda. Opinia prawnikow jest taka ze jezeli konsument wierzy ze
    cena jest autentyczna i ja akceptuje to jest to obowiazujaca umowa. A
    konsument ma prawo wierzyc w autentycznosc oferty w wiekszosci wypadkow.

    Zwlaszcza w dobie konkurencji internetowej.

    Na mnie jakis hotel z markowa w UK nazwa w srodku Londynu nie dziala.
    Cena tak. Mam prawo wierzyc ze jest to promocja w sieci. Klikam, place
    plastikiem, i JEST MOJE.

    Nie?

    OK

    Pozew. Koszta prawnika US$ 300/h+ po stronie pozwanego. 50 godzin na
    dzien dobry. Plus moje koszta. Ja pozwanemu zwracac nie musze, kiedy
    przegram. A zeby dokopac pozwanemu wnosze na dodatek nie w normalnym
    sadzie a w Small Claims Court (grodzkim). Raptem koszta procesu $15 za
    sprawe.

    Kliknij na kalkulator w swoim Windowsie i przelicz czy oplaca sie wydac
    mi towar/usluge za poczatkowa cene.

    Nie mowiac o negatywnej reklamie na wypadek procesu.
    http://www.alitaliasucks.com/index2.html

    Twierdze, ze nie jestes biznesmenem...