  • 11. Data: 2006-01-29 06:29:41
    Temat: Re: czy radiowoz jest miejscem publicznym?
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > A ad meritum - napisz, o co konkretnie Ci chodzi - wtedy
    > można będzie Ci pomóc.

    upierdliwe psy chcialy dac koledze mandat za przeklinanie w miejscu
    publicznym, tj w radiowozie. nie przyjal mandatu twierdzac ze radiowoz nie
    jest miejscem publicznym. pewnie bedzie wzywany na milicje celem zlozenia
    zeznan i dlatego pytam czy warto walczyc w tej sprawie czy przyjac ten
    mandat.

  • 12. Data: 2006-01-29 09:11:33
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    scream napisał(a):

    > Do wnętrza Twojego mieszkania również. Czy Twoje mieszkanie jest
    > miejscem publicznym?

    A czy on przytaczał definicję miejsca publicznego?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 13. Data: 2006-01-29 09:59:48
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    mam nadzieję że "psy" z "milicji" dadza twojemu koledze maksymalny mandat
    jaki sie należy i znajda jeszcze coś żeby mogły byc bardziej "upierdliwe"

    --
    nie Pozdrawiam

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Steinmetz

    www.vectra-unlimited.pl

  • 14. Data: 2006-01-29 10:02:10
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    <cut>

    a ja mam nadzieje ze umrzesz na raka.

  • 15. Data: 2006-01-29 10:30:05
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości
    a ja mam nadzieje ze umrzesz na raka.

    Zgadzam się, że komentarz Gryngola cyt. "mam nadzieję że "psy" z
    "milicji" dadza twojemu koledze maksymalny mandat
    jaki sie należy i znajda jeszcze coś żeby mogły byc bardziej
    "upierdliwe" odbiega od tematu, chociaż wsię z nim zgadzam. No, ale Ty,
    to już zablysnąłeś elokwencją w komenatrzu o raku. Z Twojej wypowiedzi
    wnioskuję, że uważasz iż można bezkarnie kurwo..ać w takich miejscach
    jak radiowóz policyjny, karetka pogotowia, jakieś biuro gdzie jesteś
    petentem ?

  • 16. Data: 2006-01-29 10:41:04
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    >Z Twojej wypowiedzi
    > wnioskuję, że uważasz iż można bezkarnie kurwo..ać w takich miejscach
    > jak radiowóz policyjny

    powinienes zadac to pytanie wiekszosci ps.... uups policjantom

  • 17. Data: 2006-01-29 14:21:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > się udać, bo ciągle znajduje się w tym samym punkcie. A jak chcesz się
    > udać do radiowozu, który jest pojazdem i może zmieniać położenie? Można
    > zając miejsce (miejsce w znaczeniu szerokim) w pojeździe, ale sam pojazd
    > ani jego wnętrze nie będzie miejscem, chyba że pozbawimy pojazd możliwości
    > poruszania się.

    "Proszę zająć miejsca w autobusie.", "Na ten pociąg wymagana jest
    miejscówka, gdyż ten pociąg posiada wyłącznie miejsca rezerwowane." i Twoja
    teoria w gruzach padła.

  • 18. Data: 2006-01-29 14:45:13
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:drij00$9t1$1@news.onet.pl...

    > "Proszę zająć miejsca w autobusie.", "Na ten pociąg wymagana jest
    > miejscówka, gdyż ten pociąg posiada wyłącznie miejsca rezerwowane." i
    > Twoja teoria w gruzach padła.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem, ale ze zrozumieniem.

  • 19. Data: 2006-01-29 15:31:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    > wiadomości news:drij00$9t1$1@news.onet.pl...

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem, ale ze zrozumieniem.

    Z jakim zrozumieniem? Poczytaj sobie:
    http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=miej
    sce&tr=pol-pol&ch=1&x=0&y=0

    Widzisz tam jakieś znaczenia wąskie i szerokie? Wszystko zależy od skali
    odniesienia,
    tak samo jak miejsce można odnieść w stosunku do autobusu, pociągu,
    samochodu, równie dobrze można je odnieść w stosunku do Ziemi, jako planety,
    natomiast, gdy odniesiesz je w stosunku do wszechświata, to okaże się, że
    miejsce na Ziemi jest tak samo niestabilne (zmienia swoje położenie) jak
    samochód.

    Poza tym EOT, bo NTG

  • 20. Data: 2006-01-29 15:40:22
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    plonk napisał(a):

    > powinienes zadac to pytanie wiekszosci ps.... uups policjantom

    Oni odpowiedzą na pytanie: czy jesteś niewychowanym chamem??

    --
    Pzdr
    Leszek